20 augusti 2005
Trådstartare
Hej allihop...igen
Ja ni, jag har bestämt mig (som ni har märkt) att inte lägga upp några bilder eller bilar. Jag är tillräckligt mogen för att inte behöva bevisa att jag har en bil. Och när jag försöker göra det så säger någon ändå att jag letar efter en annan Mercedes S500 för att ta några bilder. Så vad jag än gör kommer det inte att tillfredsställa er. Jag skulle ju kunna lägga upp bilderna som jag tog i juli månad men tyvärr - inte på denna sida, ni är för omogna och helt enkelt värdelösa (inte alla av er).
Vissa andra är mogna och förstår att när man säger att man har en bil så har man en bil. Jag menar inte att det inte finns lögnhalser för det gör det, men det jag menar är att inte alla behöver vara lögnhalser bara för att de inte vill bevisa nåt, eller för att de blev hindrade att bevisa det. Jag slår vad om att om jag skulle ha sagt att jag hade tex. en Seat eller liknande istället för en Mercedes så skulle ni inte ens ha brytt er om jag inte bevisade det.
Jag ville inte ge ut mitt registreringsnummer. Visst, många kan ju se det på gatan när jag kör bilen men för det behöver jag inte ge ut det över internet.
Tro vad ni vill och tro inte det ni inte vill tro, det påverkar inte mig i alla fall.
Jag kommer fortfarande att vara medlem på Garaget men bara som åskådare.
Ciao
Senast redigerat av ilsiciliano (20 augusti 2005)