2372
Sök

Mercedes experten

711 Inlägg
30 april 2005
Il Siciliano//

Du vanärar alla sicilianare, sei Siciliano? Sen att du ska lägga upp bilder på din "bil" igen, kan jag bara säga dig från en siciliano till en annan (om du nu är därifrån), sará meglio che tu non lo ficcia.

Arrivederci! wink

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

1 639 Inlägg
30 april 2005
Le vis navida el poco loco.... wink

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

224 Inlägg
2 maj 2005
Black Knight skrev:
Ztyler_740 skrev:
Han har en mercedes 500 wink -fick se fler bilder ikväll på den med svenska reg-plåtar.
/Im a beliver, not a trackare!

Jo jag har en en Z3 också med reg MMM har även bilder på bilen big_smile skulle du tro att jag ägde den då?

ojdå...jo jag tror dig...såg den idag...Röd såg ut som en -97a
Lägg in den på garaget vetja!?
Senast redigerat av Ztyler_740 (2 maj 2005)

Ford Focus ST-Line 2018

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
3 maj 2005
Hur går det med bilderna? är himla nyfiken, speciellt på huset, garageuppfarten och din farsas Targa!

49 Inlägg
3 maj 2005
Jag vill också se bilder...vad hände med dom?

711 Inlägg
3 maj 2005
93T skrev:
Hur går det med bilderna? är himla nyfiken, speciellt på huset, garageuppfarten och din farsas Targa!

Han måste ju först hitta en svensk Mercedes 500 i samma färg och fotografera. Sen ska han även säga att han har köpt nya fälgar big_smile

Oo=00=oO
Blow My Whistle

292 Inlägg
4 maj 2005
Verkar som att vi kan konstatera att den lille Italienaren var en fet bluff, föga förvånande.

Jag är inte bara skåning, jag är dryg åxå...
110 Inlägg
27 juni 2005
93T skrev:
Verkar som att vi kan konstatera att den lille Italienaren var en fet bluff, föga förvånande.

Hur gamla e ni egentligen??

Har han sagt att han har en S klass så har han väll det. Å om han inte har vad i helvete spelar det för roll??

han vill bara hjälpa andra som kör merca och som kanske har nått strul med den, låter ju kanon. Det e väll därför det finns forum.

E så jävla trött på ånt här skitsnack!

Ägna er åt vettiga kommentarer och åsikter så blir allt mycket bättre och trevligare för alla !!!

Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009
www.DperssonBilrekond.se

292 Inlägg
27 juni 2005
Merca300CeCab skrev:
93T skrev:

Hur gamla e ni egentligen??

Har han sagt att han har en S klass så har han väll det. Å om han inte har vad i helvete spelar det för roll??

han vill bara hjälpa andra som kör merca och som kanske har nått strul med den, låter ju kanon. Det e väll därför det finns forum.

E så jävla trött på ånt här skitsnack!

Ägna er åt vettiga kommentarer och åsikter så blir allt mycket bättre och trevligare för alla !!!

Det spelar väl en jävla roll!, hur tror du att garaget.org som bilcommunity skulle se ut om hälften av dess användare lägger upp bilder på bilar från staterna som de inte ens sett i verkligheten?!

Sedan att snubben vill hjälpa andra Mercaägare är ju en annan sak, men med tanke på killens tidigare bluffmakeri kanske man kan se hans Mercedeskunskap med en smula skepsis också!

Är också jävligt trött på skitsnack, skitsnack av folk som pockar på uppmärksamhet genom att ljuga och skryta med grejjer de aldrig skulle kunna äga.

2 Inlägg
27 juni 2005
Tycker ni om min meca dÅ ? sett nått liknande innan? wink

/Kalle!

Jag är inte bara skåning, jag är dryg åxå...
110 Inlägg
27 juni 2005
herobericebite skrev:
Tycker ni om min meca dÅ ? sett nått liknande innan? wink

Tjena.
Jo den e cool men sist jag såg den så fanns de lite småfix. Den rullade i Kristianstad innan va?

Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009
www.DperssonBilrekond.se

711 Inlägg
27 juni 2005
Oj nej, inte Mr.Fake Mercedes igen. sad

Oo=00=oO
Blow My Whistle

1 Inlägg
27 juni 2005
förövrigt ruskigt mogen nivå på tråden

47 Inlägg
27 juni 2005
herrejävlar.. hur gamla är ni egentligen på den här tråden !?

292 Inlägg
27 juni 2005
mattia_s skrev:

Vad är det för fel på denna tråden?, är det något fel att föra en diskussion angående en mytoman som uppenbarligen inte hör hemma på varken forum eller garage?!

Ni som kallar denna debatt osaklig och omogen, framför gärna de synpunkter ni stör er på.

Tycker ni att det är jobbigt är det väl bara att låta bli att läsa tråden, mycket svårare än så är det inte.

711 Inlägg
27 juni 2005
mattia_s skrev:

Du som så mogen som en övermogen banan behöver inte läsa det och därmed behöver inte bry dig heller!
Senast redigerat av Black Knight (27 juni 2005)

Oo=00=oO
Blow My Whistle

Better than God \o/
1 883 Inlägg
2 augusti 2005
Vart tog bilderna vägen?

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Administratör
11 899 Inlägg
2 augusti 2005
Det vart inga bilder tydligen...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

17 Inlägg
20 augusti 2005
Trådstartare
Hej allihop...igen

Ja ni, jag har bestämt mig (som ni har märkt) att inte lägga upp några bilder eller bilar. Jag är tillräckligt mogen för att inte behöva bevisa att jag har en bil. Och när jag försöker göra det så säger någon ändå att jag letar efter en annan Mercedes S500 för att ta några bilder. Så vad jag än gör kommer det inte att tillfredsställa er. Jag skulle ju kunna lägga upp bilderna som jag tog i juli månad men tyvärr - inte på denna sida, ni är för omogna och helt enkelt värdelösa (inte alla av er).
Vissa andra är mogna och förstår att när man säger att man har en bil så har man en bil.  Jag menar inte att det inte finns lögnhalser för det gör det, men det jag menar är att inte alla behöver vara lögnhalser bara för att de inte vill bevisa nåt, eller för att de blev hindrade att bevisa det. Jag slår vad om att om jag skulle ha sagt att jag hade tex. en Seat eller liknande istället för en Mercedes så skulle ni inte ens ha brytt er om jag inte bevisade det.
Jag ville inte ge ut mitt registreringsnummer. Visst, många kan ju se det på gatan när jag kör bilen men för det behöver jag inte ge ut det över internet.

Tro vad ni vill och tro inte det ni inte vill tro, det påverkar inte mig i alla fall.
Jag kommer fortfarande att vara medlem på Garaget men bara som åskådare.

Ciao
Senast redigerat av ilsiciliano (20 augusti 2005)

Administratör
11 899 Inlägg
20 augusti 2005
ilsiciliano skrev:
Hej allihop...igen

Ja ni, jag har bestämt mig (som ni har märkt) att inte lägga upp några bilder eller bilar. Jag är tillräckligt mogen för att inte behöva bevisa att jag har en bil. Och när jag försöker göra det så säger någon ändå att jag letar efter en annan Mercedes S500 för att ta några bilder. Så vad jag än gör kommer det inte att tillfredsställa er. Jag skulle ju kunna lägga upp bilderna som jag tog i juli månad men tyvärr - inte på denna sida, ni är för omogna och helt enkelt värdelösa (inte alla av er).
Vissa andra är mogna och förstår att när man säger att man har en bil så har man en bil.  Jag menar inte att det inte finns lögnhalser för det gör det, men det jag menar är att inte alla behöver vara lögnhalser bara för att de inte vill bevisa nåt, eller för att de blev hindrade att bevisa det. Jag slår vad om att om jag skulle ha sagt att jag hade tex. en Seat eller liknande istället för en Mercedes så skulle ni inte ens ha brytt er om jag inte bevisade det.
Jag ville inte ge ut mitt registreringsnummer. Visst, många kan ju se det på gatan när jag kör bilen men för det behöver jag inte ge ut det över internet.

Tro vad ni vill och tro inte det ni inte vill tro, det påverkar inte mig i alla fall.
Jag kommer fortfarande att vara medlem på Garaget men bara som åskådare.

Ciao

Vi tror att du hittar på. Bilen var helt enkelt inte din för så himla svårt eller jobbigt är det inte att bevisa motsatsen. Din förklaring ovan är bara ett desperat försök att försöka vara cool när du uppenbarligen och så tydligt blivit "avslöjad". I vilket fall, diskussionen är avslutad sedan länge (och bilen är raderad) och detta inlägg sätter även punkt för den här tråden. Kom nu inte med några "du vet ju sanningen-PM" till mig bara, för jag vill inte lägga ned mer tid på det här nu. Sanningen jag vet är den jag just förklarat.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök