Fiat 850 Special "Aero edition" 4/4 nya bilder fint ska det bli!

the_praWn
10 januari 2011 · 53 Inlägg

Kommentarer och ideer är alltid välkommet!

the_praWn
16 januari 2011 · 53 Inlägg

Efter ynka timmar med helg jobb jobb o jobb har jag ändå hunnit med en del men det tråkigaste är att det inte stämmer riktigt med måtten tyvär men det ska man försöka se till o ordna! Har börjat forma hjulhusen nu det känns som det bara är en massa jobb för så lite resultat men så är det säkert för alla som aldrig skruvat bil förut!

Brett blir det!
http://esljqg.bay.livefilestore.com/y1pcanyXtI2DYFXLjZ5hZLuqCBVioHlNKGIhEHSbLiB2qgZxAtWaciwyC_uoRVGnxpnfs6fJ4xV8oYAoWj940XcQDkKBzFtBWnQ/IMG_0068.JPG?psid=1

http://esljqg.bay.livefilestore.com/y1pQ-8oGbnJuqsGwbdzVi8PbtZMS5jc8Auk8jyQURRsPkKBEpUSbv8KzVe9HwvtyUUawIJVdiVs1haCRlMVJ40Jbllj03jHsz64/IMG_0069.JPG?psid=1

Hoppas på lite garage tid imorgon och att jag får iordning på måtten så båda sidorna stämmer överens! Sedan är det bara börja forma skärmkanterna!

siimmy
17 januari 2011 · 196 Inlägg

fett, bara att ta fram engelska hjulet och forma nya skärmar nu ;D

the_praWn
17 januari 2011 · 53 Inlägg

siimmy skrev:
fett, bara att ta fram engelska hjulet och forma nya skärmar nu ;D

Jo men visst men vad ska jag ha det till blir nog ungefär lika bra som en fisk på land big_smile

siimmy
17 januari 2011 · 196 Inlägg

the_praWn skrev:

siimmy skrev:
fett, bara att ta fram engelska hjulet och forma nya skärmar nu ;D

Jo men visst men vad ska jag ha det till blir nog ungefär lika bra som en fisk på land big_smile

Bara man inte har tummen mitt i handen brukar det bli bra big_smile

the_praWn
17 januari 2011 · 53 Inlägg

siimmy skrev:

the_praWn skrev:

siimmy skrev:
fett, bara att ta fram engelska hjulet och forma nya skärmar nu ;D

Jo men visst men vad ska jag ha det till blir nog ungefär lika bra som en fisk på land big_smile

Bara man inte har tummen mitt i handen brukar det bli bra big_smile

vi får väl se vad det lider!

kevlar_soul
17 januari 2011 ·

Vilket jävla hästjobb..

Sami-B Ustkaka
17 januari 2011 · 506 Inlägg

Det börjar ju snart bli lite! Blir sugen på att starta en projekttråd om motorbyte på min hög.
Hur var det tänkt med skärmarna? blir slutresultatet i stil med det du har gjort? eller är det någon slags mall?

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Ssang Yong Musso "Ssang Die Yong" (1996)
the_praWn
18 januari 2011 · 53 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Vilket jävla hästjobb..

men förhoppningsvis värt det!

the_praWn
18 januari 2011 · 53 Inlägg

Sami-B skrev:
Det börjar ju snart bli lite! Blir sugen på att starta en projekttråd om motorbyte på min hög.
Hur var det tänkt med skärmarna? blir slutresultatet i stil med det du har gjort? eller är det någon slags mall?

jo då lite händer det allt wink Gör det var är det för något roligt? nej det är bara innerskärmar det där du ska få se när jag har kommit en bit på vägen se vad du tycker wink

Sami-B Ustkaka
18 januari 2011 · 506 Inlägg

Ah! då är jag med i loppet! tänkte att det skulle se lite dumt ut med typiska epaduettskärmar smile Mitt projekt blir citroënenbubblan som det likt din sitter svansmotor i. får starta en "motoriräva" klubb tongue

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Ssang Yong Musso "Ssang Die Yong" (1996)
Fiat850
20 januari 2011 · 1 Inlägg

Trevlig projekt,klart till sommaren hoppas jag!

Fiat 850 (1965)
the_praWn
21 januari 2011 · 53 Inlägg

Fiat850 skrev:
Trevlig projekt,klart till sommaren hoppas jag!

hoppas inte för mycket bara mycket jobb återstår för ett förhoppningsvis gott resultat! Fin bil har du! wink

Stackarn
21 januari 2011 · 1 200 Inlägg

Detta bara måste följas!

the_praWn
21 januari 2011 · 53 Inlägg

Stackarn skrev:
Detta bara måste följas!

Tummen upp!

hengxel
23 januari 2011 · 192 Inlägg

fan va fränt projekt big_smile

the_praWn
31 januari 2011 · 53 Inlägg

Hej! Nu står det lite stilla pga brist på ideer någon som har koll på någon bil så nära som möjligt 4/108 och har dubbla a armar? Hoppas någon snäll bil intresserad rackare kan hjälpa mig wink

Mvh Erik

the_praWn
31 januari 2011 · 53 Inlägg

the_praWn skrev:
Hej! Nu står det lite stilla pga brist på ideer någon som har koll på någon bil så nära som möjligt 4/108 och har dubbla a armar? Hoppas någon snäll bil intresserad rackare kan hjälpa mig wink

Mvh Erik

Tror jag har hittat en passande saab 900 og (86 - 93?) har dubbla a armar och rätt bultmönster 4/108 big_smile imorgon blir det skroten det första jag gör när jag vaknar! Ha det fint!

the_praWn
1 februari 2011 · 53 Inlägg

Go kväll alla goa o glada bil entusiaster smile

Skulle behöva en skiss över en framvagn på en saab 900 88-93 om det är någon som kan stå till tjänst!

Ha det fint uppdatering kommer till helgen vad som har hänt o vad som sker!

Efling
7 februari 2011 · 33 Inlägg

Halojj du, kom på att jag har ju fan en saabmotor ståendes i garaget. En 9000 2.0t -88 om det är något som passar kanske? Bara säga till om de är nått du söker.

Ford Torino (1970)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang