Angående: Vårträffen 2009 Piteå

professorWinther
9 april 2009 · 585 Inlägg

Damit.. Varför ska det vara så nära förstamajträffen i ö-vik för?

Det brukar ju bli en hejdundrande cruising efter den träffen som man gärna glider runt på. Blir jobbigt att köra till piteå efter det.. Kanske skulle anställa en nattchaffis som kör upp bilen på Natten/ Morgonen så man vaknar i piteå?

Det finns inget jag inte kan, bara saker jag inte lärt mig.
Blackdeath Chef
9 april 2009 · 167 Inlägg

WeDo skrev:

Blackdeath skrev:
Racet är ett helt lagligt blackrace i fällfors på flygfältet där. big_smile
Karavan blir nice! big_smile Bara jag kan komma!

Ok då vet jag smile ber om ursäkt cool

Haha det är lungt! Hur ska du kunna veta det! cool

Over and out
Blackdeath Chef
9 april 2009 · 167 Inlägg

professorWinther skrev:
Damit.. Varför ska det vara så nära förstamajträffen i ö-vik för?

Det brukar ju bli en hejdundrande cruising efter den träffen som man gärna glider runt på. Blir jobbigt att köra till piteå efter det.. Kanske skulle anställa en nattchaffis som kör upp bilen på Natten/ Morgonen så man vaknar i piteå?

De lät bra! Styr upp det! big_smile

Over and out
Race_Chick Snäll liten biltjej
9 april 2009 · 880 Inlägg

jag kan då inte fara till ö-vik,det är på tok för långt för min soppa förbrukning xD

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
nitrox Defloratör.
9 april 2009 · 641 Inlägg

älska RIN träffen. det är starskottet för årets bil event. Jag lär befinna mig där som vanligt

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Volvo 240 Turbo "Inbrottsmagneten" (1984)
Race_Chick Snäll liten biltjej
10 april 2009 · 880 Inlägg

Dom som vill följa med på karavan från skellefteå och till Piteå så kommer mötesplatsen vara på OK/Q8 på Solbacken (macken ligger brevid E4:an,den kan inte missas),tid vet jag inte än men det kommer vara tidigt om vi ska hinna vara i Piteå hyffsad tid smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Blackdeath Chef
10 april 2009 · 167 Inlägg

Haha vaddå tidigt? Det tar högst 50min att kör till pite och då har man kört som en tant!tongue

Over and out
Blackdeath Chef
10 april 2009 · 167 Inlägg

Träffen öppnar kl 11 så om man åker typ 10? och 10 är väl ändå inte tidigt?

Over and out
Race_Chick Snäll liten biltjej
10 april 2009 · 880 Inlägg

näemen vi ska ju fara så vi hinner innan alla andra kommer,tror de är några hundra till som tänker som oss tongue Men vi får fara så vi är där innan 11. Dom ska ställa sina bilar får väl ställa sig med mig i infarten mot parkeringen smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
quiet
10 april 2009 · 127 Inlägg

Några hundra? hejsan hoppsan här var vi optimistiska wink
Ne men har faktiskt aldrig varit på denna träff. Brukar det dyka upp så pass många?

Blackdeath Chef
10 april 2009 · 167 Inlägg

Några hundra? big_smile Vilka har du tänkt få med dig? haha har du varit på den där träffen förr? brukar kanske vara 40-50 bilar som ställer ut? Högst tongue

Over and out
Munkens
10 april 2009 · 349 Inlägg

Jag var upp på den träffen ifjol och funderar på att plöja upp iår igen, ifjol trodde jag att jag åtminstonde skulle kunna plocka hem long distance priset då jag ändå åkte 42mil, men det gick till nån som hade åkte hela trettio mil... roll

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653
NJ_
11 april 2009 · 2 118 Inlägg

Munkens skrev:
Jag var upp på den träffen ifjol och funderar på att plöja upp iår igen, ifjol trodde jag att jag åtminstonde skulle kunna plocka hem long distance priset då jag ändå åkte 42mil, men det gick till nån som hade åkte hela trettio mil... roll

haha ja just ja, det kom jag ihåg ^^ haha

D.i.l.l.i.g.a.f
Race_Chick Snäll liten biltjej
11 april 2009 · 880 Inlägg

jag var lite överdriven jag vet tongue 100 bilar kommer de väl inte men högst iallafall tongue
Näe men dom som vill kan ju vara på mötesplatsen då i skeå för dom som e sugen smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Blackdeath Chef
11 april 2009 · 167 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
jag var lite överdriven jag vet tongue 100 bilar kommer de väl inte men högst iallafall tongue
Näe men dom som vill kan ju vara på mötesplatsen då i skeå för dom som e sugen smile

Vilken tid hade du tänkt dig? smile

Over and out
Race_Chick Snäll liten biltjej
11 april 2009 · 880 Inlägg

Blackdeath skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
jag var lite överdriven jag vet tongue 100 bilar kommer de väl inte men högst iallafall tongue
Näe men dom som vill kan ju vara på mötesplatsen då i skeå för dom som e sugen smile

Vilken tid hade du tänkt dig? smile

Ja innan 11 ska vi vara i piteå,men vi hade tänkt fara typ 09:30 för då kan man pausa på nån mack först eller likande,utan att vara stressad smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
pontan36 Mekaniker
12 april 2009 · 212 Inlägg

Detta låter ju trevligt, jag kommer om beemern är klar dåsmile

_Jacob_
12 april 2009 · 263 Inlägg

jag brukar befinna mig där men jag är osäker på om bilen kommer stå i utställningsdelen det här året tongue Kanske man bara ställer sig där för att stå där haha (blir lätt så).

Och jag tycker professorWinther  ska ta sig till RIN i år så jag får se lite mer Resident Evil haha big_smile

Bjuuuu han!!
_Norrland_ Bilvårdstekniker
12 april 2009 · 766 Inlägg

professorWinther skrev:
Damit.. Varför ska det vara så nära förstamajträffen i ö-vik för?

Det brukar ju bli en hejdundrande cruising efter den träffen som man gärna glider runt på. Blir jobbigt att köra till piteå efter det.. Kanske skulle anställa en nattchaffis som kör upp bilen på Natten/ Morgonen så man vaknar i piteå?

Ingen mer info om detta ?
Kanske lägga upp en tråd här?

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang