Senaste dagarna blev det på grund av omständigheter inte alls mycket gjort.. Men iallafall lite.
Drog ut motorn till _pekka_ och planen var motortvätt. Jag rev iallafall isär blocket, själv den här gången så pluspoäng till mig, och märkte den här gången iallafall kolvarna. Kommer väl aldrig få ihop den igen men man kan ju hoppas
Fick iallafall lov att åka därifrån innan vi hann klart, men jag ska åka ut någon dag och se till så det blir gjort.
Åkte hem igen och tänkte gå direkt ut i garaget, problemet var att jag i brådskan glömde allt jag skulle behövt där ute, så jag fick göra annat.
- Tvättade iallafall över hela bilen med thinner, rent och fint så jag såg vad jag har kvar.
- Slet bort skyltbelysningen då jag i sista minuter beslutat mig för att jag inte vill ha den kvar, kommer en snygg pryl där istället
- Tömde äntligen skuffen som var överfull i saker, och hittade till min stora förvåning EN GOLVMATTA! Som jag letat efter den, haha. Jaja, har man inte mer IQ än att leta där bak direkt får man skylla sig själv ^
- Kikade över hur det såg ut i skuffen och det är ju som gjutet för mina planer, blir så glad
Hann som sagt inte med så mycket.. men idag ska jag försöka hinna lite mer. Slipa över fler småställen igen och kanske ge mig på en kik i motorutrymmet där det också ska slipas, kanske tillochmed luskar ut hur jag ska lossa motorn, hade ju vart på tiden kanske :p
Jaja, får se vad jag hinner med. Kör en update senare på det
TACK för alla kommentarer iallafall, ni får mig att tro lite mer på mig själv och att jag kommer klara det och det känns hur bra som helst!