Haha, ja då blir det ju lite skillnad amazon122s, lite annan motor
Men lätt att uppgradera till turbo, när du har "basen" klar redan
Säger som tidigare, D eller K-kam är nog det optimalaste, om man vill ha en "vass" brukskam som är lite piggare än orginal
Finns ju såklart specialkammar som går lika bra och bättre, men då stiger ju priset
Själv körde jag K i min orginal B18, fick dock uppgradera till B20 nål i strombergaren, för att få den att gå riktigt fint
Sen med dubbla SU var det en dröm! Tänk då om du har en rolig topp på det, och 2 eller 2,1 liter, då kan du säkert släpa iväg garaget bakom bilen
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla
HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...