Usch, jag är så dålig på att uppdatera så ibland blir jag trött på mig själv
kameran strejkar också så inte fått in bilder på flera dagar, men ska se om jag kan ordna till det ikväll.
Håller på och spacklar upp sista på huv och skuff, monterade huven och den skärmen jag har hemma igår. Min kusin är seg, som vanligt, så andra skärmen och dörren är fortfarande på villovägar
Igår hade vi tänkt montera dörrar men då fattades det såklart massor med saker, så får åka iväg och handla någon dag framöver. Det är lackeraren som vill ha allt monterat på bilen om någon undrar
Fått hem motorstativ så motorn ska upp där i och kollas igenom, behöver lite lyfthjälp bara
Monterat värmepaket och krånglat idag, trångt och jävligt men till slut gick det vägen. Även hunnit städa upp platsen där reservdelsbilen stod, och stökat till där igen, så klart
Tänkte orka lägga upp lite annonser på alla miljoner överblivna delar som ligger och tar plats, men tror det får vänta tills jag kollat om det får plats på vinden, för den som spar han har
Slänger in lite bilder senare om jag får kameran att samarbeta, nu slipper jag iallafall ha ångest över att inte ha uppdaterat på länge