Fick lite gjort igår ändå där ute
fick ju hem bultarna i fredags så drog i dom lite snabbt, utan moment alltså eftersom jag är lite osäker hur jag ska göra mellan andra och tredje dragningen, står ju i boken att man ska värma där emellan men jag kan ju inte starta motorn än så vet inte riktigt hur jag ska få till det?
Men ändå, när jag väl dragit åt dom så tänkte jag typ "äsch, slänger väl på med vipparm och hela alltihopa när jag ändå står här", jojo
väldigt kul att upp täcka när jag ska i med tryckstängerna (heter det verkligen så, haha?) att lyftarna trillat ikull inuti, så det var ju bara att plocka av toppen igen och göra om, och få dit topp och packning utan styrpinnar är inte det lättaste när man är liten och klen
men så klart så fick jag dit det tillslut
Sen gick jag loss på allt jag kunde hitta med lite färg så nu har jag förhoppningsvis lite finare saker att glo på när jag kommer ut idag
Är det förresten nån som har nått bra tips till när vi ska provstarta? Nått att tänka på innan så man inte klantar sig alldeles för mycket?
och hur har ni gjort med oljefilter till exempel? Jag har fått för mig att man fyller på med olja, dit med filter, sen tappar man ur oljan efter att man låtit den gå ett tag och i med ny olja och nytt filter, så man få ur all skit och ev metallspån osv? Men det kanske bara är jag som tror det?