3445
Sök

Kofångare till volvo s40 03

35 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
tja

Nån som vet var man kan få tag i en Fram och bak kofångare till en s40 03 helst med lackad list??
har kollat laga, bildelsbasen m.m

tack på förhand

/ Wamp

2 638 Inlägg
2 april 2009
Wamp skrev:
tja

Nån som vet var man kan få tag i en Fram och bak kofångare till en s40 03 helst med lackad list??
har kollat laga, bildelsbasen m.m

tack på förhand

/ Wamp

Tycker att det bruka dyka upp en och annan uppsättning på blocket ibland. Folk som satt på kjolpaket och vill bli av med original.

35 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
A vet men tyvärr hittar jag inget där heller svårt att hitta en som e likadan men utan listen... ska bygga ett egetkjolpaket/addon så färg och sånt spelar inte så stor roll...

2 638 Inlägg
2 april 2009
Wamp skrev:
A vet men tyvärr hittar jag inget där heller svårt att hitta en som e likadan men utan listen... ska bygga ett egetkjolpaket/addon så färg och sånt spelar inte så stor roll...

Vad är det för list du menar? Varför inte bygga på de original stötfångare du redan har på bilen isåfall?

35 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
Menar lackad list typ asså som det e på din med är la face lift front eller nåt sånt... vill ha en annan att bygga på då man behöver såga sönder den gamla inte kul om man får strul med besiktning eller får för sig att återställa till orginal om man saknas det..

2 638 Inlägg
2 april 2009
Wamp skrev:
Menar lackad list typ asså som det e på din med är la face lift front eller nåt sånt... vill ha en annan att bygga på då man behöver såga sönder den gamla inte kul om man får strul med besiktning eller får för sig att återställa till orginal om man saknas det..

Okej, men vi har ju samma front. Eller så hänger jag inte med på vad du menar.

Här finns iallafall en front med sportläppen tillsalu på blocket.
http://www.blocket.se/vi/20965117.htm?ca=12_s
Senast redigerat av Aker_s40 (2 april 2009)

35 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
japp samma front som din fast utan sportläpp letar jag efter:)
humm..länkade till en s60:D men men fått klarhet i vad jag letar efter nu kanske..

2 638 Inlägg
2 april 2009
Wamp skrev:
japp samma front som din fast utan sportläpp letar jag efter:)
humm..länkade till en s60:D men men fått klarhet i vad jag letar efter nu kanske..

Jag såg det tongue Så går det när man gör fler saker samtidigt, det är rätt länk nu iallafall smile

Sök