3110
Sök

Eftersnack: Cruising i Malmö 4 april

314 Inlägg
7 april 2009
Jag hade ju lekdäcken på så det var inte lönt att rejsa.. =P Dom var blanka efter ikea uppvisningen.. =P

119 Inlägg
7 april 2009
DeFlo skrev:
haagi skrev:
Var det någon igår som såg vem som skada min bil ????? Jävligt dålig stil att inte våga stå för det man har gjort!!!!!!!!!!

http://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/612853_xvbl7b.jpg

Jag hade också en rolig damp stund när jag kom till min bil imorses

http://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614628_vnvwtx.jpg
skoj?

http://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614635_z0e226.jpg
-_-

http://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/614637_nb4xth.jpg
mm...

det är för jävligt att man inte kan ha sina grejer ifred.... man vågar fan snart inte köra på träffar.....

True love never ends!

119 Inlägg
7 april 2009
SniZa skrev:
Jag hade ju lekdäcken på så det var inte lönt att rejsa.. =P Dom var blanka efter ikea uppvisningen.. =P

tyckte du gjorde en snygg uppvisning fast du inte rejsa... snygga märken!!! wink

True love never ends!

155 Inlägg
7 april 2009
SniZa skrev:

Och det gjorde du så fint så big_smile riktigt fräckt smile

Smaka fäste !!!

Åklagare
47 Inlägg
7 april 2009
Fy fan för såna idioter, klipp av händerna på dom svinen. hmm

Snart i en backspegel nära dig....;)

47 Inlägg
7 april 2009
Jävla ass som som gör inbrott i din bil sad

Åklagare
47 Inlägg
7 april 2009
Medde skrev:
JOCKE_ST skrev:
Medde skrev:

haha var ju inte så ja menade.. men supror,evos,skyline m3 osv var ju verkligen INTE dom som körde!!

vf körde du inte mot mig då?

Vi ses vid rödljuset!!!wink

Hade du stannat en stund blev det lite andra körningar med, eller hur Haagi och Kiki? En Evo som inte var så slö iaf...wink
Jag kör gärna rödljus mot dig med! wink

Snart i en backspegel nära dig....;)

102 Inlägg
7 april 2009
Medde skrev:
PointMan skrev:
Medde skrev:
Var inga bra eller märkvärdiga bilar att köra mot! så viljan skönk ganska så kraftigt där! Så kände nog alla andra med, av alla bilar som var där var det knappt 4 som körde!hmm...

Alltså jag förstår inte sån mentalitet, man är väl där för en enda orsak, att testa vad bilen/föraren går för?

Jag stod också och tittade ett tag, men märkte att nästan ingen körde, så då stack jag och hämtade bilen och körde några repor, varför inte göra samma sak nästa gång? Om alla står och väntar på att andra ska köra så blir det ingen action...

Det blir till vad man gör av det, som det så fint heter... smile

Men hur kul e det o se samma bil om och om igen?! av alla bilar som var där var det inte många som körde, sen varför jag inte körde har sig en anleding!planen var att ja skulle kört..

du kan få köra mot min sur40 om du vill med.

1 513 Inlägg
7 april 2009
I¨ll be back!!

med mer ladd höll ju på att köra in så klandra mig inte på 0,7 i ladd..
vi får nog ihop de andra åket i garaget denna veckan också om toppen e klar:)

1 513 Inlägg
7 april 2009
ja jag fattar inte de.. fan man har ju rejsat med gammla vinter bilar till å med tex micra k10=stöttare:) e man där bara för att möta värstingarna så kom till emmaboda 16maj!!!

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
7 april 2009
evo_krolle skrev:
ja jag fattar inte de.. fan man har ju rejsat med gammla vinter bilar till å med tex micra k10=stöttare:) e man där bara för att möta värstingarna så kom till emmaboda 16maj!!!

Precis...

Förresten, vad är det som skramlar på din evo? smile

1 513 Inlägg
7 april 2009
koppling som för oväsen blir så nar man kör 2 skivig ofjädrad sinter:/ låter hemskt men ska så va säger dom som förstår sig på de?!!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
8 april 2009
evo_krolle skrev:
koppling som för oväsen blir så nar man kör 2 skivig ofjädrad sinter:/ låter hemskt men ska så va säger dom som förstår sig på de?!!

Fina bilar låter o skramlar mycket har jag lärt mig! tongue

1 513 Inlägg
8 april 2009
haha ja ju mer pengar man lägger i de å ju mer tid desto mer oväsen å konstiga ljud:)

905 Inlägg
8 april 2009
filmen klar!!!!!!!!!!!!!!!!!

905 Inlägg
8 april 2009
angående framtida events!!!! nu är jag så jävla tröt på folk som kommer på träffar bara för att spana in på våra bilar för att veta vilket som blir deras nästa offer!!!! är tröt på att de förstör våra bilar!! tröt på folk som inte har sunt förnuft när de kör!!!

så jag lägger upp en tråd där ni kan skriva in er på en lista (typ vip lista) där jag istället för att lägga ut en tråd så skickar jag mail istället om nästa träff. . . på detta sätt får vi bort alla o önskade gäster (idioter)!!!! istället blir det folk som samlas för att de har bilar som intresse!!!!!

183 Inlägg
8 april 2009
Låter bra detta!! ja blev av med min vinge:(

905 Inlägg
8 april 2009
Medde skrev:
Låter bra detta!! ja blev av med min vinge:(

fan asså!!!!

var det bara jag som lade märke till att det var skit mycket folk på svågertorp som spana in bilarna. . altså riktigt granska in bilar!!! det är sånt som jag vill undvika!!! det hände samma incidenter vid orkanen träffen. . två dagar senare blev det inbrott i en av bilarna som var där!!!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
Medde, hur fan gick det till!? neutral

Vart hände de?

Haagi, vart hittar vi filmen! Och håller med Medde, jävligt smart ideee. JObbigt förr er som kör bilar som kostar en del å sen kommer ngn tattare å sur era saker!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

905 Inlägg
8 april 2009
emijl skrev:
Medde, hur fan gick det till!? neutral

Vart hände de?

Haagi, vart hittar vi filmen! Och håller med Medde, jävligt smart ideee. JObbigt förr er som kör bilar som kostar en del å sen kommer ngn tattare å sur era saker!

slänger ut den här vilken sekund som helst .. . men anmäl er på listan . . så jag vet vem jag ska skicka mejl till. . är nämligen en event imorgon!!!

Sök