2959
Sök

Angående: Vilka bilar kommer ner på elmia på lördag? ni som står på parkeringen :)

1 002 Inlägg
7 april 2009
meatos skrev:
ja typ 220 st. kolla på evenemang och sen östra götaland så hittar du tråden.a6 är visst 15min promenad typ. du har ju hela kvällen på dig annars.blir ju stor träff efter elmia

hehe.. då får du gå jävligt fort..

...

6 851 Inlägg
8 april 2009
dahboy skrev:
meatos skrev:
ja typ 220 st. kolla på evenemang och sen östra götaland så hittar du tråden.a6 är visst 15min promenad typ. du har ju hela kvällen på dig annars.blir ju stor träff efter elmia

hehe.. då får du gå jävligt fort..

Njo, en kvart kanske är att ta i, men runt 20-25min ska inte vara några direka problem. Man går ju inte den vägen man kör, då tar det tid.

Enchanter skrev:
Trevligt med bilträffar, synd bara att Elmia envisas med att ha halvnakna tjejer som springer runt och gör reklam för diverse företag som t.ex säljer fälgar.

Vid ett ställe så stod det två översminkade tonårstjejer och lutade sig mot en golf 2:a, nästan så man fick hålla sig för skratt..

Kan ju säga att det inte blir nått återbesök på den mässan för min del, synd för det är kul med bilträffar ..

Vem har sagt att du måste titta på dessa halvnakna tjejer då?
Det är ju inte Elmia som har dem, det är ju vissa företag/montrar som "har" tjejerna.
Elmia i sig är ju området och lokalerna wink

PS: Ja, vi kommer vara några bilar på A6 parkeringen, det står Team Crazy på dem och de kommer synas/höras (iaf. 2 av oss, min är tveksamt)
Senast redigerat av TT-Avant (8 april 2009)

1 277 Inlägg
8 april 2009
Jag tänkte köra dit med impalan...då får ni se en ovanlig bil irl...finns bara en handfull av dem i europa smile

119 Inlägg
8 april 2009
Enchanter skrev:
Trevligt med bilträffar, synd bara att Elmia envisas med att ha halvnakna tjejer som springer runt och gör reklam för diverse företag som t.ex säljer fälgar.

Vid ett ställe så stod det två översminkade tonårstjejer och lutade sig mot en golf 2:a, nästan så man fick hålla sig för skratt..

Kan ju säga att det inte blir nått återbesök på den mässan för min del, synd för det är kul med bilträffar ..

Man går ju dit för att titta och underhållningen. Inte för att titta på dom halvnakna tjejerna som står och "porrar" sig över utsällningsbilarna precis?

Ska det va så ska de va på skånska!

Fixare
321 Inlägg
8 april 2009
reggae skrev:
Enchanter skrev:

Man går ju dit för att titta och underhållningen. Inte för att titta på dom halvnakna tjejerna som står och "porrar" sig över utsällningsbilarna precis?

Klart man går dit för tjejerna?! Finns väl inget annat intressant att se? Eller? tongue

Lone Star Garage

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
BMW635_Robban skrev:
Jag tänkte köra dit med impalan...då får ni se en ovanlig bil irl...finns bara en handfull av dem i europa smile

jo en 05:a är inte varje dag man ser smile

Oftast bara "raggar bilar" tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
någon som kommer från västmanland på lördag då?? smile

Avstängd
1 031 Inlägg
9 april 2009
Jag står på parkeringen med...

136 Inlägg
9 april 2009
Enchanter skrev:

Jag håller faktiskt med Enchanter trots att jag självklart gillar brudar, Mediamarkt hade en drös halvnakna brudar förra året och varje gång dom visade sig dog i princip resten av mässhallen, pinsamt dåligt.. Jag är där för att kolla på snygga bilar, brudar finns överallt annars så dom kan jag kolla på när jag vill.... tongue

32 Inlägg
9 april 2009
Dark_Angel skrev:
någon som kommer från västmanland på lördag då?? smile

Jajamensan, åker från Västerås vid 07:00 tiden

Sök