Polisen gjorde väll aldrig bort sig? va ju bara massa fulla å oansvariga personer som skulle till å kasta ölburkar å flaskor höll själv på att få en i skallen.
Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Varför ska man komma till en mässa för att svina ner å vara äcklig å ha sej.. jag menar ska man på en mässa far man ju dit för å se på de dom visar å inte för å leva rövare så jävla omoget å idiotiskt! å man far inte dit full heller bara de är nog idiotiskt.. jag såg på inslaget dära. sladdspår på parkeringen får man nog nästan räkna med men de är inte okey för det. om de går å sätta nått sånt hära alkohol fritt grejs på mässorna i framtiden så tkr jag att de ska göras. iaf till en viss gräns.
inte för att alkoholen bidrar till allt detta men väldigt mkt tror jag nog. men jag ska inte säga så mkt jag är bara 16 år å var inte där själv men jag säger bara vad jag tkr
*skulle mer villija säga alla drifftare och hobby drifftare än Raggare, För inte såg ja då någon Cadillac komma på breställ & varvstop..
Och allmän nedskräpning e ju tråkigt och så, Men det går ju iafa att städa upp.
Jo men äldre människor tänker väll direkt "raggare" med stora amerikanare eftersom de var så på deras tid. Kanske känner dom igen sig?
Men nu finns de ju många fler bilkulturer.
Jag såg knappt en jänkare värd att kallas jänkare den lilla rundan vi gjorde på A6... tror nog att 'svensson' gör som polisen i karlstad. Raggare = Bil-beburen ungdom som beter sig illa. Oavsett bil.
Polisen gjorde väll aldrig bort sig? va ju bara massa fulla å oansvariga personer som skulle till å kasta ölburkar å flaskor höll själv på att få en i skallen.
Dom ville ju visa upp sin makt, men blev nog ett bakslag för dom när dom blev omringade
Dom ville ju visa upp sin makt, men blev nog ett bakslag för dom när dom blev omringade
hmpf... orkar inte ens kommentera, detta "polishat"...
hmpf... orkar inte ens kommentera, detta "polishat"...
jag tror inte du säger något ont om polisen om du har blivit misshandlad lr något och behöver polisen "förstärkning" då är de guld värda, men i det här tillfället bara skit? dom gör bara sitt jobb. Om det fortsätter så här kommer dom bara kalla in kravallpolisen och då är det inte så roligt längre!!
Senast redigerat av Blomsterberg (14 april 2009)
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se