hej hej.. bytte motorkuddarna förut o skulle starta o köra ut bilen.. men som sagt.. min otur.. de bara spröt ut vatten.. motorn hade tryckt sönder övre anslutningen... provade o löda::
gick sådär.. vart tätt iallafall.. men sen kom ja på att de e bara skit av kylaaren.. hade ju tänkt beställa en ny men aldrig blive av.. sen kom ja på att faan har kanske en liggades hemma.. men hade tre varav en såg ny ut så den hängde ja dit..
dessa ska på i vinter.. vi kör en lek gissa va de e för nåra???????????????????
Haha, det är ju den här amazonen jag såg när jag åkte från Öland. Kul att se den här också.
öland?? där har ja inte vare me den o har ägt den i snart 7 år.. inte vare på vägen ,förrens nu, sen ägarn innan mig o då va de i väldigt dåligt original skick!!
En lite klantig formulering, jag såg den i Hultsfred, när jag åkte från Öland. Fin är den iaf, tror tillochmed att jag fick en bild på den.
Haha, det är ju den här amazonen jag såg när jag åkte från Öland. Kul att se den här också.
öland?? där har ja inte vare me den o har ägt den i snart 7 år.. inte vare på vägen ,förrens nu, sen ägarn innan mig o då va de i väldigt dåligt original skick!!
En lite klantig formulering, jag såg den i Hultsfred, när jag åkte från Öland. Fin är den iaf, tror tillochmed att jag fick en bild på den.
har kikat igenom hela tråden lite snabbt och måste säga att du har talang! riktigt fint blir det, allting! och att du pysslar själv och inte handlar bara för att det finns färdiga grejer gillar bygget skarpt!