har kikat igenom hela tråden lite snabbt och måste säga att du har talang! riktigt fint blir det, allting! och att du pysslar själv och inte handlar bara för att det finns färdiga grejer gillar bygget skarpt!
Detta ser ut att bli bra det! Amazoner kan bli bra snygga med rätt stuk, och denna är på god väg. Måste bara säga att jag stör mig lite på att det inte är något krom runt sidorutorna fram.
Och, nej - du skall inte ha någon jalusi. Det blir lite väl mycket "raggare", men av att döma ditt namn så kanske det inte gör något..
Detta ser ut att bli bra det! Amazoner kan bli bra snygga med rätt stuk, och denna är på god väg. Måste bara säga att jag stör mig lite på att det inte är något krom runt sidorutorna fram.
Och, nej - du skall inte ha någon jalusi. Det blir lite väl mycket "raggare", men av att döma ditt namn så kanske det inte gör något..
så nu e bilen inne i garage. tvättad polerad o fin. motor o diverse ska väl rivas ur eller om ja tar en annan motor o trimmar upp o har denna i reserv de har ja inte bestämt ännu..