2394
Sök

Bilar & Brudar

375 Inlägg
15 april 2009
Bluepower skrev:
Arcangelus skrev:
Klart man kan "vända bort blicken" om man inte är intresserad. Bara att ignorera och sedan gå vidare.
Dock inte det detta handlar om.

Poängen är - varför skall det behövas?

Det jag menar är, varför ska det EGENTLIGEN behövas halvnakna damer i bikini-underdel och Linda Rosing-läppar för att en mässa (i detta fallet - bilmässa) skall bli intressant?

Är det ett måste att blodet skall rusa ner i bananen och skapa jeans-båge så fort vi (oftast män då) skall bli intresserade av något? Om en företagares produkter suger, så tycker jag att det är sjukt (ja..nästan!) att
de måste ha modeller vid montern för att skapa intresse. Jag hade hellre skapat en produkt (bara som exempel) som lockat kunder i sig, inte för att jag haft kvinnor iklädda utmanande plagg.

Sen är det inte antalet som var den bidragande orsaken till mitt inlägg. Om det så varit 1st eller 100st - handlar om deras presentation av sig själva och anledningen till varför de är där. Sen hur många de är, det är inte relevant.

Sen har Bilsportmässan på Elmia en väldigt bred publik - kvinnor, män, barn,vuxna etc etc.
Jag vill personligen inte att mina barn (när jag får dem) skall se kvinnor på det sättet, på det
"sättet" de framstår .

En barnfamilj som har ett intresse av bilar, motorcyklar och lastbilar får oundvikligen beskåda
lättklädda kvinnor på Elmia - vare sig de vill eller inte. De är trots allt ändå närvarande...

Annandag påsk är en dag för barnfamiljer, inga lättklädda kvinnor då :-)

Jag var där i måndags och då var de lättklädda kvinnor då också så det är varje dag isf..

4 001 Inlägg
15 april 2009
Emelie_244 skrev:
Bluepower skrev:
Arcangelus skrev:
Klart man kan "vända bort blicken" om man inte är intresserad. Bara att ignorera och sedan gå vidare.
Dock inte det detta handlar om.

Poängen är - varför skall det behövas?

Det jag menar är, varför ska det EGENTLIGEN behövas halvnakna damer i bikini-underdel och Linda Rosing-läppar för att en mässa (i detta fallet - bilmässa) skall bli intressant?

Är det ett måste att blodet skall rusa ner i bananen och skapa jeans-båge så fort vi (oftast män då) skall bli intresserade av något? Om en företagares produkter suger, så tycker jag att det är sjukt (ja..nästan!) att
de måste ha modeller vid montern för att skapa intresse. Jag hade hellre skapat en produkt (bara som exempel) som lockat kunder i sig, inte för att jag haft kvinnor iklädda utmanande plagg.

Sen är det inte antalet som var den bidragande orsaken till mitt inlägg. Om det så varit 1st eller 100st - handlar om deras presentation av sig själva och anledningen till varför de är där. Sen hur många de är, det är inte relevant.

Sen har Bilsportmässan på Elmia en väldigt bred publik - kvinnor, män, barn,vuxna etc etc.
Jag vill personligen inte att mina barn (när jag får dem) skall se kvinnor på det sättet, på det
"sättet" de framstår .

En barnfamilj som har ett intresse av bilar, motorcyklar och lastbilar får oundvikligen beskåda
lättklädda kvinnor på Elmia - vare sig de vill eller inte. De är trots allt ändå närvarande...

Annandag påsk är en dag för barnfamiljer, inga lättklädda kvinnor då :-)

Jag var där i måndags och då var de lättklädda kvinnor då också så det är varje dag isf..

ja, och några barnfamiljer har ju aldrig varit en dag på stranden där det t.o.m kan finnas dom som solar topless, usch & fy vad otäckt med lite hud.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

25 Inlägg
15 april 2009
Jag har inget emot brudar. Jag har inget emot bilar. Men kombinationen känns bara billig och klyschig. Jag tycker att bilmässor bör fokusera på bilar - drar man in massa babes som springer runt och posar förvandlas hela köret till nått sorts grabbkonvent. Inget fel med det i sig, men då man kan ju kalla det "Grabbkonvent" istället för bilmässa tongue

Ännu knäppare är de "exklusiva" mässorna och förhandsvisningarna av nya bilar där de bjuder på skumpa, va katten har DET med bilkörning att göra kan man fråga? Blir istället bara ett yuppie-mingel av spektaklet!

400 Inlägg
15 april 2009
BRUDAR !!!!
TS är en hermafrodit ^^ tongue

Ride Like You´ve Never Been Hurt

97 Inlägg
15 april 2009
Lättklädda kvinnor har väl rätt att gå på mässa dom med wink

OEM <3
6 957 Inlägg
15 april 2009
Rushman skrev:
jag har fortfarande svårt att släppa luxury wheels tjejen....

Hahaha tongue

OEM <3

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
15 april 2009
sand3rs skrev:
_tedde88_ skrev:
det var väldigt vad folk har börjat tycvka illa om lättklädda tjejer nu då? tongue
hallå eller, väx upp. jag tror ju knappast att det är så att dem står med en pistol i ryggen. dem gör det för att dem vill det. och finns det något bättre ställe för en tjej att visa att hon ser bra ut än på en bilutställning där 85% av besökarna är pojkar/killar/män? jag tror ju knappast att dem skulle bli lika uppmärksammade på...... vad det nu finns för tillställningar som drar mer flickor/tjejer/kvinnor? tongue
sluta gnälla och vänt bort blicken om det inte passar, det är ju jag tvungen att göra när det dyker upp någon ful bil som jag inte tycker hör hemma på en bilutställning.
om det nu skulle vara så att man måste flytta allting som varje enskilld person tycker illa om på en bilutställning, då skulle det ju inte finnas några utställningar. för liksom ni tycker att det är fel med lättklädda tjejer, så tycker jag att det är fel med 22" fälgar på en honda civic. get my point?
man kan inte få allt upplagt på silverfat.

mitt tips: dyker det upp en lättklädd tjej framför er, vänd bort blicken. för hon lägger inte ens märke till att ni finns och då slipper ni henne

Din förmåga att förstå vart jag vill dra diskussionen är på samma nivå som högstadieelever, högst.
Ingen har väl sagt att tjejerna mår dåligt rent fysiskt, eller?

Jag ville bara poängtera att tjejer lätt kan få intrycket att de blir populära om de klär av sig. Dessa tjejer blir tyvärr förebilder för andra tjejer som kan välja samma väg med vetskapen om att de får uppmärksamhet.

Jag kan vända bort blicken men det hjälper ju knappast alla flickor och pojkar som ser och lär hur samhället fungerar och vad som förväntas av dem.

jag tycker du ska sluta leka superhjälte isf om du vet med dig att du inte kan hjälpa andra än dig själv smile
jag gav min åsikt angående topicen, fick ett "påhopp" om man nu kan kalla det för det? inget allvarligt, men endån, så jag ber om ursäkt för att det blev offtopic nu.
men jag tycker bara inte du ska försöka få folk som gillar detta till att ändra åsikt. för det finns säkert saker du tycker om som någon annan tycker är fel? och jag tror inte du skulle bli så glad om någon lyckades ändra på det genom gnäll?

antar också att du såg mitt inlägg som en högstadie elevs för att det vart lite felstavningar, men jag har nytt tangentbord och det är klurigt att vänja sig vid det. så jag ber om ursäkt för det smile

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

22 Inlägg
15 april 2009
Att det ska behöva gå så långt!

1. Vi lever i ett fritt samhälle. (Till en viss del)
2. Alla har vi rätt att klä oss som vi vill.
3. Ingen tvingar modellerna att stå där.
4. Ingen tvingar dig, din fru, dina barn eller din släkt att stå och glo på någon. Tydligen stör sig många på det men så kollar de ändå då de har byggt upp en irritation kring det! Skumt va?!
5. Om du vet om att det kommer vara lätt klädda kvinnor ta inte med dig barnen eller din lättpåverkade dotter.
6. Du har rätt att gå var du vill. Se punkt 1. Dock får du infinna dig i omständigheterna som råder vid evenemanget.
7. Se punkt 1 och punkt 4. Ingen tvingar dig att vara kvar vid dessa kvinnor. Finns hundratals andra bilar att titta på. Ändå lägger ni märke till dessa kvinnor och låter de förstöra upplevelsen.

8. Väx fucking upp för en gångs skull och förstå att vi män uppskattar vackra kurvor på både kvinnor och bilar. I mitt fall är det mer kvinnor för andra är det bilar. Så för mig är det rent naturlig att dessa två går ihop.

Men vill jag se en halv naken tjej framför varje bil? Njae jag faktiskt inte, dock gnäller jag inte om jag får se fina höfter osv. Men DET ÄR MITT VAL ATT TITTA ELLER ATT INTE TITTA. Ingen tvingar dig eller dina barn att titta på kvinnorna. Och skulle jag själv ställa ut min bil så skulle jag hellre vilja se modellerna i en riktigt fin o tajt klänning än som vissa andra som gick i boxers. Men smaken är som baken. Man får helt enkelt välja vad man vill titta på och vad man inte vill titta på. Easy as that!
Senast redigerat av mldn (15 april 2009)

its not what you drive its how you drive it

<3 Japs
680 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
CroZZeN skrev:
BRUDAR !!!!
TS är en hermafrodit ^^ tongue

Om din kommentar INTE var menat som kränkande, var i sådana fall vänlig och använd ordet "intersexuell" - vilket jag för notisens skull inte är. Jag vågar stå för för mina åsikter, sen om du ser det som en ursäkt för att kunna kränka folk med påhopp så är du...patetisk? wink

mldn:

Du påstår att andra gnäller, du "gnällde" (?) nyss i ditt inlägg (som du nyss redigerat) om att någon röstat en 1:a på din brors Honda. "Värst vad folk är gnälliga..."  Eller hur? smile

Nej, ingen tvingar modellerna att stå där, ingen tvingar oss att glo på dem - det är fortfarande inte det hela ämnet handlar om, läs inte mellan raderna.

Att man får infinna sig i omständigheterna som råder på evenemanget är som att säga "Ah det kan vara så att du blir nedslagen på denna klubben, men du väljer själv att gå in!" Handlar om vad som är relevant med det aktuella ämnet i fråga, i detta fallet bilar. Frågan är fortfarande, behöver det vara halvnakna kvinnor på en bil-relaterad mässa för att det skall skapa intresse?

Att där är kvinnor/tjejer/brudar (definitionen står ni själva för) kan i sig vara mycket trevligt - men måste deras närvaro präglas av silikon, hotpants, korta kjolar och blottade skinkor?
Senast redigerat av Arcangelus (15 april 2009)

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

787 Inlägg
15 april 2009
mldn skrev:
Att det ska behöva gå så långt!

4. Ingen tvingar dig, din fru, dina barn eller din släkt att stå och glo på någon. Tydligen stör sig många på det men så kollar de ändå då de har byggt upp en irritation kring det! Skumt va?!
5. Om du vet om att det kommer vara lätt klädda kvinnor ta inte med dig barnen eller din lättpåverkade dotter.
6. Du har rätt att gå var du vill. Se punkt 1. Dock får du infinna dig i omständigheterna som råder vid evenemanget.
7. Se punkt 1 och punkt 4. Ingen tvingar dig att vara kvar vid dessa kvinnor. Finns hundratals andra bilar att titta på. Ändå lägger ni märke till dessa kvinnor och låter de förstöra upplevelsen.

8. Väx fucking upp för en gångs skull och förstå att vi män uppskattar vackra kurvor på både kvinnor och bilar. I mitt fall är det mer kvinnor för andra är det bilar. Så för mig är det rent naturlig att dessa två går ihop.

Men vill jag se en halv naken tjej framför varje bil? Njae jag faktiskt inte, dock gnäller jag inte om jag får se fina höfter osv. Men DET ÄR MITT VAL ATT TITTA ELLER ATT INTE TITTA. Ingen tvingar dig eller dina barn att titta på kvinnorna. Och skulle jag själv ställa ut min bil så skulle jag hellre vilja se modellerna i en riktigt fin o tajt klänning än som vissa andra som gick i boxers. Men smaken är som baken. Man får helt enkelt välja vad man vill titta på och vad man inte vill titta på. Easy as that!

lolmadroll
Hur ska man undvika dom när man blir påhoppad och påslängd en påse yikesyikesyikes
Jag försökte undvika dessa fulingar, men det gick ikke!!!!

Skulle va gutt om man slapp dessa brudar nästa år + alla fulla störande människor!!

Höjden på pinsamt inträffade när vi stod och väntade på avtäckningen av Pauls General Lee, när 3 tuffa moppe pojkar i 22 års åldern sprang ifatt dessa Car babes, som förövrigt va värre spacklade en vissa bilar. Dom sprang alltså ifatt dom och frågade ifall dom fick bli fotograferade med dom yikes Höll på att garva ihjäl. Pinsamt.se

Höhöhö..

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 april 2009
kolvas skrev:
ja, och några barnfamiljer har ju aldrig varit en dag på stranden där det t.o.m kan finnas dom som solar topless, usch & fy vad otäckt med lite hud.

Så du ser inte skillnaden mellan det du jämför med?

mldn skrev:

Då ska jag nästa Elmia betala en jävla massa män som står o poserar sisodär extremt lagom utmanande iförd enbart ett par tangakalsingar framför alla bilar.
För det är ju ett fritt samhälle. För man får ju klä sig hur man vill. För dom står där bara för dom vill.  För du behöver ju inte titta. För du vet ju att dom är där, då behöver inte du åka dit öht. Du inser inte att det är ganska svårt att INTE lägga märket till dom?
Alltså, dom där barnfamiljerna kanske vill titta lite på fina bilar osv, men dom tvingas stanna hemma för att dom kåta pojkarna vill ha nåt att runka till även när dom är borta från free6.com hemma vid datorn. Vad är det för fel att bara ha BILAR på en BILmässa och ha alla nakna kvinnor på t ex erotikmässan istället?
För det finns en anledning till att vi inte pratar porr i "Fordonsel och bilelektronik" avdelningen på forumet. Juste, för att det inte är rätt forum. wink
Så det kanske är dax att DU växer upp istället?

Whine whine!

518 Inlägg
15 april 2009
mitt tips är att besöka mässan på söndagen eller måndagen - då är det iaf mycket mindre fulla människor där. vad anbelanger tjejerna så är de där alla dagarna då Bilsport mässan har öppet.
Senast redigerat av Karl-Bertil (15 april 2009)

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

182 Inlägg
15 april 2009
_tedde88_ skrev:
sand3rs skrev:
_tedde88_ skrev:
det var väldigt vad folk har börjat tycvka illa om lättklädda tjejer nu då? tongue
hallå eller, väx upp. jag tror ju knappast att det är så att dem står med en pistol i ryggen. dem gör det för att dem vill det. och finns det något bättre ställe för en tjej att visa att hon ser bra ut än på en bilutställning där 85% av besökarna är pojkar/killar/män? jag tror ju knappast att dem skulle bli lika uppmärksammade på...... vad det nu finns för tillställningar som drar mer flickor/tjejer/kvinnor? tongue
sluta gnälla och vänt bort blicken om det inte passar, det är ju jag tvungen att göra när det dyker upp någon ful bil som jag inte tycker hör hemma på en bilutställning.
om det nu skulle vara så att man måste flytta allting som varje enskilld person tycker illa om på en bilutställning, då skulle det ju inte finnas några utställningar. för liksom ni tycker att det är fel med lättklädda tjejer, så tycker jag att det är fel med 22" fälgar på en honda civic. get my point?
man kan inte få allt upplagt på silverfat.

mitt tips: dyker det upp en lättklädd tjej framför er, vänd bort blicken. för hon lägger inte ens märke till att ni finns och då slipper ni henne

Din förmåga att förstå vart jag vill dra diskussionen är på samma nivå som högstadieelever, högst.

Jag ville bara poängtera att tjejer lätt kan få intrycket att de blir populära om de klär av sig. Dessa tjejer blir tyvärr förebilder för andra tjejer som kan välja samma väg med vetskapen om att de får uppmärksamhet.

Jag kan vända bort blicken men det hjälper ju knappast alla flickor och pojkar som ser och lär hur samhället fungerar och vad som förväntas av dem.

jag tycker du ska sluta leka superhjälte isf om du vet med dig att du inte kan hjälpa andra än dig själv smile
jag gav min åsikt angående topicen, fick ett "påhopp" om man nu kan kalla det för det? inget allvarligt, men endån, så jag ber om ursäkt för att det blev offtopic nu.
men jag tycker bara inte du ska försöka få folk som gillar detta till att ändra åsikt. för det finns säkert saker du tycker om som någon annan tycker är fel? och jag tror inte du skulle bli så glad om någon lyckades ändra på det genom gnäll?

antar också att du såg mitt inlägg som en högstadie elevs för att det vart lite felstavningar, men jag har nytt tangentbord och det är klurigt att vänja sig vid det. så jag ber om ursäkt för det smile

Jag syftade inte öht på stavningen.

Jag försöker inte få någon att ändra åsikt, då jag vet att ett bilforum troligtvis inte är rätt plats att få folk genusmedvetna.

Dock är det intressant att oavsett hur många gånger jag skriver att det handlar om förebilder och att barn tar efter och ser dolda mönster i samhället, så kommer nästa person och propagerar för fritt val och att man kan blunda om det inte passar. Jag menar att man kan försöka se lite längre, djupare.

Om man ser förbi "mldns" väl genomtänkta (...nåväl) punkter så kan man fråga sig hur fria barnen verkligen är att utvecklas utan att påverkas av våra värderingar.

Menar du att flickor föds med en vilja och dröm att stå halvnakna vid bilar, samtidigt som pojkar föds med en vilja att köra bilarna? Kanske är det något som händer på vägen?

<3 Japs
680 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
"Menar du att flickor föds med en vilja och dröm att stå halvnakna vid bilar, samtidigt som pojkar föds med en vilja att köra bilarna? Kanske är det något som händer på vägen?"

WORD!! smile

Kolvas:

Jag kan tycka att det är en relativt stor skillnad emellan en bilsportmässa och stranden. På stranden har majoriteten tunnare / färre plagg på sig och syftet för detta är pga. värmen. På en bilsportmässa där kvinnorna har utmanande klädsel är syftet endast att skapa "sexuell åtrå"/allmän uppmärksamhet bland grabbarna.

Det är stor skillnad på bikini på stranden och hotpants med tajt push-up linne på en mässa med 70.000  påklädda människor... Enough said.

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

787 Inlägg
15 april 2009
Arcangelus skrev:
"Menar du att flickor föds med en vilja och dröm att stå halvnakna vid bilar, samtidigt som pojkar föds med en vilja att köra bilarna? Kanske är det något som händer på vägen?"

WORD!! smile

Kolvas:

Jag kan tycka att det är en relativt stor skillnad emellan en bilsportmässa och stranden. På stranden har majoriteten tunnare / färre plagg på sig och syftet för detta är pga. värmen. På en bilsportmässa där kvinnorna har utmanande klädsel är syftet endast att skapa "sexuell åtrå"/allmän uppmärksamhet bland grabbarna.

Det är stor skillnad på bikini på stranden och hotpants med tajt push-up linne på en mässa med 70.000  påklädda människor... Enough said.

.Slut big_smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
15 april 2009
Va fan! Varför inte ha fler ögongodis istället för en, Vi killar går ju dit för bilar , fester , Se burnouter m.m.
Vad är det för fel om det står sjukt fräsha brudar där oxå ? ( mena ej att alla är det )
Ju mer godis det finns i påsen ju gladare blir man eller hur ? wink
Jag är För brudarna! 1+ !

C H E V R O L E T <3

178 Inlägg
15 april 2009
Children-Of-Bodom skrev:
Va fan! Varför inte ha fler ögongodis istället för en, Vi killar går ju dit för bilar , fester , Se burnouter m.m.
Vad är det för fel om det står sjukt fräsha brudar där oxå ? ( mena ej att alla är det )
Ju mer godis det finns i påsen ju gladare blir man eller hur ? wink
Jag är För brudarna! 1+ !

håller fan med där..

gör vä'l inget om det finns lite snygga brudar med.

mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
15 april 2009
sand3rs skrev:
_tedde88_ skrev:
sand3rs skrev:

Jag syftade inte öht på stavningen.

Jag försöker inte få någon att ändra åsikt, då jag vet att ett bilforum troligtvis inte är rätt plats att få folk genusmedvetna.

Dock är det intressant att oavsett hur många gånger jag skriver att det handlar om förebilder och att barn tar efter och ser dolda mönster i samhället, så kommer nästa person och propagerar för fritt val och att man kan blunda om det inte passar. Jag menar att man kan försöka se lite längre, djupare.

Om man ser förbi "mldns" väl genomtänkta (...nåväl) punkter så kan man fråga sig hur fria barnen verkligen är att utvecklas utan att påverkas av våra värderingar.

Menar du att flickor föds med en vilja och dröm att stå halvnakna vid bilar, samtidigt som pojkar föds med en vilja att köra bilarna? Kanske är det något som händer på vägen?

förstår inte vart du fått det där med högstadienivå ifrån? bara för att vi inte har samma åsikt så betyder det inte att min är barnslig.

barn föds inte med en vilja, men med en rätt uppfostran så kan dem lära sig att se saker med eget perspektiv. och okey, jag kan hålla med dig om en sak, det kan ge vissa tjejer dåligt självförtroende när dem ser andra tjejer som ser fruktansvärt bra ut tack vare en massa operationer. men detta beror inte på dem tjejerna som ser bra ut, det är inte deras fel, hur mycket du än vill få det till det.

min åsikt till tråden:
JA jag tycker att brudar passar ihop med bilar.

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

22 Inlägg
15 april 2009
Urkas skrev:
kolvas skrev:

Så du ser inte skillnaden mellan det du jämför med?

mldn skrev:

Då ska jag nästa Elmia betala en jävla massa män som står o poserar sisodär extremt lagom utmanande iförd enbart ett par tangakalsingar framför alla bilar.
För det är ju ett fritt samhälle. För man får ju klä sig hur man vill. För dom står där bara för dom vill.  För du behöver ju inte titta. För du vet ju att dom är där, då behöver inte du åka dit öht. Du inser inte att det är ganska svårt att INTE lägga märket till dom?
Alltså, dom där barnfamiljerna kanske vill titta lite på fina bilar osv, men dom tvingas stanna hemma för att dom kåta pojkarna vill ha nåt att runka till även när dom är borta från free6.com hemma vid datorn. Vad är det för fel att bara ha BILAR på en BILmässa och ha alla nakna kvinnor på t ex erotikmässan istället?
För det finns en anledning till att vi inte pratar porr i "Fordonsel och bilelektronik" avdelningen på forumet. Juste, för att det inte är rätt forum. wink
Så det kanske är dax att DU växer upp istället?

Det är inte svårt att lägga märke till tjejerna, bilarna eller alla fulla människor men man väljer vad man vill titta på. Vill du se på män posera extremt lagom utmanande får du göra det. lol Jag dömer inte dig eller dina intressen. Dock så kommer jag att titta på BILAR. Jag kommer lägga märke till tjejerna men jag kommer inte fortsätta att titta så de kommer aldrig störa mig, för jag åker till Elmia för att titta på bilarna. Sen om det står en kille eller tjej framför så bör vi inse att en kvinna eller man inte täcker en hel bil. Och det stod inte tjejer vid varje bil.

Jag förstår att barnfamiljerna vill titta på fina bilar men om jag som förälder vet att det kommer att finnas utmanande klädda kvinnor så kommer jag inte ta med mig barnen, jag kommer inte gnälla på forum utan jag skulle ta kontakt med de som arrangerar träffen och diskutera kring vilka möjligheter det finns att diskutera dessa frågor.

Sen diskuterar vi inte porr här då det inte är porrigt i att en tjej går i utmanande kläder. Förstår inte varför du drar in porr men visst. Men killar som dig kanske associerar alla tjejer som visar lite hud till något porrigt och väldigt naket! tongue

Återigen så har tjejerna (och killar för de som vill) rätt att vara där och klä sig som de vill, du har rätt att komma dit och du har rätt att gå därifrån.

22 Inlägg
16 april 2009
Angående huruvida barn påvekas av dessa lättklädda kvinnor kan man bara spekulera i. Dock så finns det bra många andra områden som påverkar en osäker tjej eller kille och dess självförtroende. Tror du att dessa lättklädda tjejer som står vid dessa bilar påverkar barnen mer än familj, mobbning, vänner, internet, reklam, filmer, tv och tidningar? Dagligen bombarderas ALLA av reklam som på ett eller annat sätt påverkar oss och vårat självförtroende och jag tror att dessa tjejer på Elmia påverkar ungdomarna minst av allt!

Sök