tja! de e så att min brors 850 t5 blev stulen inatt i mölnlycke, färgen är grön,dubbla utblås,reg nr KKU110 årsmodell 1995 polisen har skymtat bilen i sävedalen påstår dom, bilen sågs också senast i förmiddags omkring körandes i mölnlycke me okänd person i(alltså inte min bror) min bror har lagt ner mkt hjärta o pengar på den här bilen som e ganska fin, o är ganska bestört över de hela så vi uppskattar minsta lilla tips!! tack på förhand/Björn
Hmm känner igen den bilen och numret, kan hända att jag såg den i göteborg i går vid 16 tiden. Inte 100 men ganska säker på KKU, Brukar läsa regnr när jag har tråkigt i bilen.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
sågs också senast i förmiddags omkring körandes i mölnlycke av en bekant till mig me okänd person i(alltså inte min bror)
Måste bara fråga, antar att bilen sågs av en bekant och inte kördes av denne? Av texten att döma har din bekante kört bilen och haft en okänd person med sig, men antar att så inte är fallet? MVH
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
tjena det är fan asså. jag jobbar i sävendalen å jag har åkt till jobbet varge dag men har inte sett någon runt i partille iallfall men så klart jag har öppet ögonen! går det inte skaffa fram en bild ?
Bilen är nu även smälld i fronten enligt vittnen som ej kunnat hänga på bilen i farten! Bild kommer upp så fort jag vaknar igen! Dvs dom kör fortfarande med den!
Hatar människor som inte har någon uppfattning om vad som är deras och ens eget, USCH på dom. Jag skriver ner regnummret i mobilen och håller utkick runt Borås!
Bilen är nu även smälld i fronten enligt vittnen som ej kunnat hänga på bilen i farten! Bild kommer upp så fort jag vaknar igen! Dvs dom kör fortfarande med den!
Vafalls, åker de fortfarande runt med den t.o.m? Fasen vad fräcka dem är!;(
börjar ju likna händelsen med "the claw" och skylinen. åker runt med den stulna bilen i stan och forummedlemmarna sätter eftr mycket fint jobb fast personen http://forums.beyond.ca/st/212943/1991- … ls-inside/
Vilka jävla idioter Sorry för språket men det är rätta takter i en sån här situation.
Kan inte göra så mkt (Bor på gotland) mer än att hålla tummarna att ni får tillbaka den i relativt bra skick med tanke på att den var smälld i fronten.