nu har ju bilen vart försvunnen ett tag, och chansen är väl nästan minimal att den återfinns jag tror att den står nånstans "strippad" på allt, min bror får ju försäkringspengar osv, men vi vill fortfarande ha tips för vi vill ha reda på vem som gjorde det!
nope den har inte hittats ännu, och de mest troliga är väl att vi inte kommer se röken av den nå mer, den har ju vart borta ett tag nu, den sågs ju köras dagarna efter den stals, men nu verkar de som att den e gone, men vi vill fortfarande ha tips för vi vill ha tag i den/dom som tagit den:)
nu e d så att polisen har jagat en grön volvo utan front med falska skyltar i benareby området utanför Mölnlycke idag, mycket tyder på att de e min brors bil, me tanke på att senast nån såg den så va den skadad/delvis utan front. Och tydligen resulterade jakten i att snuten körde i diket enligt senaste infon vi fick, och i så fall har dom jävlarna kommit undan igen:(
polisen verkade ju inte gärna vilja erkänna att dom hade kört i diket heller, utan dom påstod först bara att "de gick för fort" de stod inget om att dom hade kört i diket utan de fick vi reda på från annat håll senare. tyckte ja va lite lustigt:)
Tråkigt detta, har sett denna bilen tidigare i mölnlycke.
Kanske är samma personer som snodde kompisens bil i mölnlycke. Zip heter han här på garaget, och vart av med sin Bmw 320 i höstas. Den falskyltades och kördes sedan runt i mölnlycke/landvetter/öjersjö i över en månad innan bilen till slut hittades, och hade då rullat några hundra mil mer.
Står en helt strippad, likadan i Arendal Området Här i Hisingen, utan dörrar allt är bort taget, enda från dörrar till sadlar, finns en turbo fälg kvar på vänster sida.