3262
Sök

Grön 850t5 stulen i Mölnlycke!!!! håll koll i Gbg me omnejd

23 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
nu har ju bilen vart försvunnen ett tag, och chansen är väl nästan minimal att den återfinns   jag tror att den står nånstans "strippad" på allt,  min bror får ju försäkringspengar osv, men vi vill fortfarande ha tips för vi vill ha reda på vem som gjorde det! smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 april 2009
Gärna bra med bild & regnr.....

C H E V R O L E T <3

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 april 2009
og900turbo skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Gärna bra med bild & regnr.....

du missa med att det va sida 2 tongue haha tänkte oxå att det såg weird ut big_smile MvhQ

Ahaa! Fan sorry för min del smile ! hehe

C H E V R O L E T <3

378 Inlägg
26 april 2009
Har bilen blivit hittat ännu?

// KimpaaBooY

23 Inlägg
28 april 2009
Trådstartare
KimpaaBooY skrev:
Har bilen blivit hittat ännu?

nope den har inte hittats ännu, och de mest troliga är väl att vi inte kommer se röken av den nå mer, den har ju vart borta ett tag nu, den sågs ju köras dagarna efter den stals, men nu verkar de som att den e gone, men vi vill fortfarande ha tips för vi vill ha tag i den/dom som tagit den:)

Skogsfan
649 Inlägg
28 april 2009
fyfasen vad surt. ja, jag önskar er lycka till i sökandet. Hoppas ni får tag i förövarna och de kan ställas inför rätta!

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

23 Inlägg
2 juni 2009
Trådstartare
nu e d så att polisen har jagat en grön volvo utan front med falska skyltar i benareby området utanför Mölnlycke idag, mycket tyder på att de e min brors bil, me tanke på att senast nån såg den så va den skadad/delvis utan front. Och tydligen resulterade jakten i att snuten körde i diket enligt senaste infon vi fick, och i så fall har dom jävlarna kommit undan igen:(

739 Inlägg
2 juni 2009
fan va jobbigt :S  hoppas ni få tag på idioterna!!!!!!!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
2 juni 2009
damn, ja undrar hur svårt det är att bli tagen av en polis när dom istället lyckas köra in i diket big_smile, skämt o sido, men hoppas ni hittar dom skyldiga.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

23 Inlägg
4 juni 2009
Trådstartare
polisen verkade ju inte gärna vilja erkänna att dom hade kört i diket heller, utan dom påstod först bara att "de gick för fort" de stod inget om att dom hade kört i diket utan de fick vi reda på från annat håll senare.  tyckte ja va lite lustigt:)

Med lem
9 Inlägg
16 juni 2009
Tråkigt detta, har sett denna bilen tidigare i mölnlycke.

Kanske är samma personer som snodde kompisens bil i mölnlycke.
Zip heter han här på garaget, och vart av med sin Bmw 320 i höstas.
Den falskyltades och kördes sedan runt i mölnlycke/landvetter/öjersjö i över en månad innan bilen till slut hittades, och hade då rullat några hundra mil mer.

Ska ivilket fall hålla utkik efter den.

91 Inlägg
16 juni 2009
Fan va tråkigt !! hoppas den e försäkrad !!

23 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
det är den
BlueBull skrev:
Fan va tråkigt !! hoppas den e försäkrad !!

878 Inlägg
4 oktober 2009
Står en helt strippad, likadan i Arendal Området Här i Hisingen, utan dörrar allt är bort taget, enda från dörrar till sadlar, finns en turbo fälg kvar på vänster sida.

All The best
MVH
Jonas .L

73 Inlägg
4 oktober 2009
fyfan asså, jag ska hålla koll här runt hisingen, centrala gbg..

850 Inlägg
5 oktober 2009
ska ah koll i gbg hisingen\angred

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

Sök