Japp dom förlorar ingenting på att lägga i mer saker i samma "korg", klart, en gräns finns det ju såklart.. men ni fattar
Hur som helst så kommer det börja rulla in pengar nu igen, arb. givaren ringde idag å fråga om ja ville börja jobba igen 1månad till å börja med. Blir inte lika många updates nudå tyvärr, men de blir nog färre och större
vad jag fatta det som skulle inget blästras utan batra skallen på bulltarna puttsas upp. Men men lite jobbigt leta nya bulltar, tror vad du än väljer blir det lika bra resultat
Ja det hoppas jag med så kanske motorn kan provköras till sommaren
oggy_swe skrev:
vad jag fatta det som skulle inget blästras utan batra skallen på bulltarna puttsas upp. Men men lite jobbigt leta nya bulltar, tror vad du än väljer blir det lika bra resultat
Vissa bultar är blästrade, problemet är på tex insex bultar där man kanske inte kommer åt med stålborsten i själva "hålet". men man kommer ganska långt med stålborsten. ja det känns lite smådrygt, det kommer visserligen säkert bli så att jag lär köpa nån bult ny.. men de kan ja leva med.
Vilket jobb du lägger ner! Mäkta imponerande... Kul att de är en bil här i trakterna..... Va blir de för stereo grejor i den då? Eller har du inte hunnit fundera på de än?
Vilket jobb du lägger ner! Mäkta imponerande... Kul att de är en bil här i trakterna..... Va blir de för stereo grejor i den då? Eller har du inte hunnit fundera på de än?
Tack så mycket Japp, fast jag föyttade "tyvärr" ifrån byn för ca ett år sen. Jag har inte funderat så mycket seröst på vad det blir än, öppen för förslag! högt och mycket är det tänkt iaf
Må hända du vill ha hög å mycket ljud men tyker nästan endå du ska hålla det lite diskret? elelr är det meningen bilen ska se orginal ut?
jodå det kommer inte gå till överdrift.. det kommer vara mycket men diskret ändå. jag ska inte "sväva iväg" med massa krafs å grejs. =P nää bilen ska inte se original ut, men, det är inte mycket som kommer att ändras utvändigt. Det är väl i princip bara fronten, ev. golf skärmbreddare, votex kjolkittet jag letar efter och spq huv. och såklart en rejäl sänkning
Är inte riktigt färdig maskerat, men sen så ska jag inhandla en stålborstetrissa till multiverktyget och slipa bort all skit å rost, sen blir det nån färg på det hela, förmodligen svart
Må hända du vill ha hög å mycket ljud men tyker nästan endå du ska hålla det lite diskret? elelr är det meningen bilen ska se orginal ut?
jodå det kommer inte gå till överdrift.. det kommer vara mycket men diskret ändå. jag ska inte "sväva iväg" med massa krafs å grejs. =P nää bilen ska inte se original ut, men, det är inte mycket som kommer att ändras utvändigt. Det är väl i princip bara fronten, ev. golf skärmbreddare, votex kjolkittet jag letar efter och spq huv. och såklart en rejäl sänkning
Grymt låter som du har stora planer för bilen. ska bli skojj följa det hela här
Jo dom är rätt stora det är ett långtidsprojekt, så inget kommer att stressas ihop, kul att du vill följa det
Tyvärr kan jag meddela att det kommer bli ett uppehåll nu framöver jul å nyår! har mycket annat å göra nu så allt hinns inte med när man samtidigt jobbar. menmen det kommer igång snart igen, ja lovar
audienergy skrev:
dagg skrev:
oggy_swe skrev:
Nu var det lääängesen det hände något här Tyvärr verkar det dröjja ett tag till oxå. har inte fått hem alla bultar än, å när ja fått hem dom så blir det ju iväg på ytbehandling...
Dock ska jag göra klart Spjällhuset snart, ev. imorgon!
Du har ju varit duktig med uppdateringar förr så bort med det dåliga samvetet och så hoppas jag att fortsättningen blir lika kul att se Glad fortsättning förresten!
Du har ju varit duktig med uppdateringar förr så bort med det dåliga samvetet och så hoppas jag att fortsättningen blir lika kul att se Glad fortsättning förresten!
Vad bra Det ska jag försöka leva upp till, om inte bättre
hur blev det med motorfästena du svetsa fast? blev det bra lr??
Ja motorn passade iaf tror det är svårt att misslyckas, eftersom ramen ser likadan ut... märks väl vid provkörningen om inte annat hoppas på en provstart i sommar... men de ser mörkt ut tyvärr