Skulle prova att borra hål för en torx-bits som ja sedan skulle banka in. Men när ja hade borrat en stund så lossnade skallen på skruven, och skruven gängades ut "bakvägen" ibland har man tur
Så nu är spjällhuset rensat helt å hållet. bara ytbehandlingen kvar innan det skruvas ihop igen
Hmm, vart sitter den saken? Finns något VAG nr på den, då är de ju lätt att ta reda på. Känner igen den på nå sätt iaf. Kan vara något till centrallåset?
Hmm, vart sitter den saken? Finns något VAG nr på den, då är de ju lätt att ta reda på. Känner igen den på nå sätt iaf. Kan vara något till centrallåset?
Mvh Tommy
TAckar, jag vart rätt nöjd med resultatet
Den sitter i A-stolpen kan man säga i höjd med nedre gångjärnet till passagerardörren. Bakom, vad jag tror är, styrboxen(?). Kanske något till C-låset, men då borde det ha varit nån vacum slang kan man tycka? Det är bara en kontakt med tre kablar som går till den från boxen.
Kommer ej ihåg om jag kollade efter något VAG nr, men ska kolla närmare på detta i helgen
audienergy skrev:
Fasen vad snyggt det var med insuget
Tackar Jag är nöjd med resultatet än så länge
BTW jag ska snart ner på posten å hämta ut ett paket med pulverlackade delar
Mvh Tommy
TAckar, jag vart rätt nöjd med resultatet
Den sitter i A-stolpen kan man säga i höjd med nedre gångjärnet till passagerardörren. Bakom, vad jag tror är, styrboxen(?). Kanske något till C-låset, men då borde det ha varit nån vacum slang kan man tycka? Det är bara en kontakt med tre kablar som går till den från boxen.
Kommer ej ihåg om jag kollade efter något VAG nr, men ska kolla närmare på detta i helgen
audienergy skrev:
Fasen vad snyggt det var med insuget
Tackar Jag är nöjd med resultatet än så länge
BTW jag ska snart ner på posten å hämta ut ett paket med pulverlackade delar
Det är en tryckgivare som mäter atmosfärens tryck.
Damn,, det är inte lite jobb du lägger ner på den.. Det blir verkligen grym finish på allt du kommer åt. Blir ruggigt sugen att gå lös på min stackars audi med..