2660
Sök

Neon belysning (undercar kit)

1 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Hej.
jag bara undrar om det är ute med neon (undercar kit) nu eller för det är mycket sällan man ser de men det är väldig fint på sammarkvällarna. jag vill sätta de på min V50 men man vill ju inte va omodern.

1 174 Inlägg
17 april 2009
Jag tycker personligen att det bara ska vara på showbilar, och om det är ute eller inte har jag ingen åsikt om!

Men tror nog det är lite ute ^^

Cambrant
17 april 2009
Det är UTE att köra med det. Men det kan va jävligt snyggt att sättas på under träffar och utställningar med mera!

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
17 april 2009
palla bry om de är ute eller inne, tycker du de är snyggt så smacka dit ett kit...

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
17 april 2009
Det är totalt ute med det och ingen kör med det därför tycker jag att du ska köpa det...
Man ser nästan aldrig någon med det längre..jo, dom med 740 som har satt dom synliga och sånt...
Men det är ju kanon snyggt om man får till det bra...
Köp...det är mitt råd

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

26 Inlägg
17 april 2009
det tycker ja du ska ha. om de är ute eller inne kvittar la..
har de på golfen min, o det är en rolig grej tycker jag tongue

631 Inlägg
17 april 2009
Vadå ute att köra med, det är ju ofta OLAGLIGT att köra med tongue

Det är tydligen " ute " , men vem fan bryr sig smile   Kör på om du tycker det är snyggt !

282 Inlägg
17 april 2009
håller med om att det börjar vara ute.. Men kör på ändå wink

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
17 april 2009
Klart man ska ha neon smile om man tycker om det. Själv har jag rosa och snart vitt på fin bilen. Det rosa enbart för att störa folk smile

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

181 Inlägg
17 april 2009
Säger som så många. Om man är "modeslav" så är visst det ute. Tillsammans med normala lambodörrar om jag har det rätt för mig.. Men om man vågar stå på sig så SKITER MAN I DET! smile

Att köra med det på är som sagt olagligt, men som sagt stå vid en träff eller nåt så kan det vara fint.

Själv gillar jag ljus både inne o ute på bil, Men jag vill inte se ljuskällorna(alltså rören eller dioderna). De ska bara lysa upp området snyggt..
Nog för man ser rören om man lägger sig på marken, men inte så jag räknar big_smile

218 Inlägg
18 april 2009
så sjukt mycket blickar får man om man har det, men man vågar inte ha det för så många tycker det ser ut som en julgran eller flygplan.
Enligt mig är det riktigt snyggt om man sätter det på rätt bil. typ japanska bilar osv.

mvh

Vägis arbetis I Göteborg
30 Inlägg
29 januari 2010
Arradin skrev:
Vadå ute att köra med, det är ju ofta OLAGLIGT att köra med tongue

Det e olagligt att KÖRA runt men inte att stå stilla med dem sen med vissa får du köra runt med bara det e rätt ljus åt rätt håll....Köp om du vill ha o det e snyggt. skit i alla andra
Senast redigerat av JimmyS (29 januari 2010)

28 Inlägg
29 januari 2010
köp det! det är riktigt stiligt och skit i om det är omodernt

KHRacing
29 januari 2010
The_Mechanic skrev:
palla bry om de är ute eller inne, tycker du de är snyggt så smacka dit ett kit...

Bra sagt, :-)

Random Hero
4 047 Inlägg
29 januari 2010
ute eller inne, de e skitfult i vilket fall. bara 740is och epor som har de nu verkar de som ? tongue

Dog food lid. Backwards

174 Inlägg
9 februari 2010
DusanMandick skrev:
ute eller inne, de e skitfult i vilket fall. bara 740is och epor som har de nu verkar de som ? tongue

tur att du slipper ha de på dina bilar då!

har själv tänkt sätta på ett på min bil till sommaren! kan som sagt vara riktigt effektfullt på träffarna på sommaren!

<3 Japs
680 Inlägg
10 februari 2010
schruttan skrev:
så sjukt mycket blickar får man om man har det, men man vågar inte ha det för så många tycker det ser ut som en julgran eller flygplan.
Enligt mig är det riktigt snyggt om man sätter det på rätt bil. typ japanska bilar osv.

mvh

Jepp, passar bäst på japanska bilar wink

Jag kör på vitt, clean färg som inte sticker lika mycket cool

https://www1.garaget.org/archive/115/114515/143895/143895-1642212.jpg

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

1 653 Inlägg
10 februari 2010
det är väl en japansk trend från första början så det e klart det ser bättre ut på japanska bilar big_smile
själv kommer jag ha det på skylinen iaf, och ev på bruksvolvon, men till volvon är det enbart för att retas med folk big_smile

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Sök