Finns 4/100 ,5/100 och 5/112 ,men 5/112 skall vara för GolfV från 2003 .Så det kan ju vara att det är bytt i Tyskland,om de nu inte har bytt till Porsche-saker(om de nu passar) som visst skall vara 5/130.
Finns 4/100 ,5/100 och 5/112 ,men 5/112 skall vara för GolfV från 2003 .Så det kan ju vara att det är bytt i Tyskland,om de nu inte har bytt till Porsche-saker(om de nu passar) som visst skall vara 5/130.
hm, ja skulle ju kunna vara 5/112.. 5/130 lät stort de och så mkt skillnad var det inte. vet bara att 5/100 inte passar och nästa är väl 5/112 vad jag förstått men de mönstret är typ bara på som sagt nyare golf och till typ transporter och de större Vw bilarna...
Kan det inte varit navet som var för litet eller något då? Det ska vara 5*100 på en Golf III Gti!
MVH. Alex
nej, fick fälgen hela vägen emot men när jag hade justerat in fälgen för en bult var resterande hål inte ens i närheten av att överenstämma med varandra.
Är det inte för stor skillnad så kan man köpa bultar med rörlig kärna som anpassar bultcirkeln. Jag har 5x110 på min bil men fälgar 5x108. Men som sagt mät och kolla vad du har på din.
Är det inte för stor skillnad så kan man köpa bultar med rörlig kärna som anpassar bultcirkeln. Jag har 5x110 på min bil men fälgar 5x108. Men som sagt mät och kolla vad du har på din.
ja okej, men skillnaden var påtok för stor för att de skulle gå.. får mäta när de blir däckbyte nästa gång!