Tjena, ny här och på bilar.
Nu är det så att jag har varit runt och frågat som ett tok på flertaliga verkstäder och ingen har gett mig det svar jag önskar få.
Det är så att alla lampor i varv och hastighet har lagt av. Jag har även läst att det lutar åt T5 neo wedge (om jag har uppfattat rätt). Men resten av instrumentbrädan och andra upplysta grejer? Jag plockade bland annat bort fönsterhiss knapparna för att få ett hum om vilken typ av sockel jag måste köpa. Basen är 10mm så det är väl 2st T4 Neo Wedge som ska dit. Men resten, det är fruktansvärt många lampor som lagt av i min 9-5, kommer nog bli nån tusenlapp bara för att få tillbaka all belysning (då tidigare ägare måste ha varit snål, inte ens instegsbelysningen fungerade eller innertakbelysning)
jag behöver hjälp av någon som inte bara har varit i instrumenthuset, men också på resten av grejerna.
Det jag vet är (baserat på Neowedge)
Fönster hiss är T4 2 st
ACC och Färddator är T5 12 st?
Bältesvarnare är små jäklar utan bas 1.2w 3st
Alla andra knappar vänster och höger (gissar på T4)
Special lampor till sätesvärmare?
tänkte satsa på blå belysning.
Så kortfattat, jag behöver hjälp med antalet lampor till all instrumentbelysning och hoppas på att någon har bytt mer än bara instrumenthuset, så man slipper slita loss allting för att se själv innan man har grejerna hemma. (är den som vill ha saker på sin plats innan man gör något, sadly but true)
Senast redigerat av Panzar (17 april 2013)