Som en klok man sa en gång när nån frågade vad han tyckte om fotboll: Det är ju det onödigaste som finns, en massa unga män som springer runt på en gräsmatta och sparkar på en läderboll. Så fort dom sparkar bollen i fisknätet så jublar dom OCH tar ut den och börjar om på nytt?!?! MENINGSLÖST!!!
bästa sporten är ju hockey! Kollar varje vecka ca 3 elitseriematcher och 3-4 NHL matcher så det blir en del som aktiv har jag dock bara spelat fotboll vilket oxå är jävligt roligt. Det enda problemet är att jag börjar bli sjukt less på alla filmningar och överdrivna smärtor inom fotboll. I hockey kan dom slåss som dårar, få tänderna utslagna och sy ihop öppna sår och sen ut och köra liksom och ändå tjänar fotbollsproffsen mer men det är skillnad på folk och folk.
Och till alla kritiker som säger att i hockey har dom ju skydd så handlar det inte om det, när skadan redan är skedd trots alla skydd, det är då hockeyspelarna visar att dom är riktiga män ; plus att en hockespelare tar sig ju alltid av banan för egen maskin. Hatar när fotbollsspelare ligger kvar i dödsplågor, bärs ut på bår och sen hoppar och ska in och spela igen. Fy fan 12miljoner i böter och 20 macthers avstängnng för sånt trams i dom stora ligorna där lönerna är enorma.
Premier League är iaf bästa ligan när det gäller sånt, lite mindre trams där. Ojojoj undrar hur många som blev irriterade på mig nu ;
Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...
Freestyle Motocross, Motocross, Hockey och fotboll men fotbollen har blivit så töntig på senaste åren, skriker om de petar på varann men det hör väl till sporten kanske!:S
Rallycross EM i Höljes är höjdpunkten varje år, VILKEN PUBLIKSPORT!
Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt! Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
Handboll ska de vara.. Fotboll är den absolut tråkigaste sporten att utöva och är förumtom golf den tråkigaste att titta på. I fotboll får du inte röra någon, om du rör någon så kastar dom sig ner på marken å skriker.. De är så jävla fjantigt!
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.