Jag hade ju tänkt ordna något större seriöst, med eventuellt inträde, jippon, utställning, priser med mera, men det finns inte tid tyvär. Helt enkelt
Men en större kravlös träff bara rakt av vore inte helt fel. Jag är intresserad.
Jag funderade på det oxå men det blir för mycket jobb för mig och det har jag inte tid med tyvärr, däremot kan jag ordna någon lite aktivitet eller något...
in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Jag kan tyvärr inte komma för att jag åker till Polen i sommar. Om jag inte hade åkt till Polen i sommar så skulle jag gärna kunna komma. Men det kan va intressant.
Trevligt förslag! Jag lär dyka upp (så länge jag inte behöver inställa mig på PKFB bara =P).
..Och så kan vi ju köra 402m på Malöga och varvlopp på testbanan!
Jag tror knappast att Saab släpper in oss på testbanan men man kan ju alltid fråga finns ju 2 st kanongrymma rakor bakom testbanan där man kan dra på lite
- www.bmwb.se
Trollhättan??? Ryser... har otur på den vägen.. Men det låter intressant faktiskt. Det ligger ju Centralt och Bra i Sverige. Hoppas man slipper ta ett rådjur till bara. /Ena
Trollhättan??? Ryser... har otur på den vägen.. Men det låter intressant faktiskt. Det ligger ju Centralt och Bra i Sverige. Hoppas man slipper ta ett rådjur till bara. /Ena
Aj fan, tråkigt att det har hänt... Jo jag funderade på vart man skulle kunna hitta en stor parkering som är tom på helgen... finns inte så många när man väl tänker efter
- www.bmwb.se