2553
Sök

Garaget Träff I Sommar

1 414 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Vad sägs om en stor Garaget.org träff i sommar?

Inget fancy eller överdrivet, bara en helg/dag då vi alla träffas på något bra ställe? En gigantisk parkeringsplats skulle väl vara idealplatsen? smile

Bara ett förslag är tex SAAB Automobiles Parkering vid huvudporten i Trollhättan, den rymmer ca 3000 bilar och är istort sett tom på helgerna.

Ett förslag på datum skulle tex kunna vara lördag 1'a juli, det är ju precis efter löning oxå smile

Vad tycks?

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

764 Inlägg
4 april 2006
Skulle vara coolt.

TeQuilla

16 Inlägg
4 april 2006
Jag kommer lätt! Hade varit skojigt att träffa så många som möjligt IRL!  smile

Hellre död än omkörd!!

Administratör
11 911 Inlägg
4 april 2006
Jag hade ju tänkt ordna något större seriöst, med eventuellt inträde, jippon, utställning, priser med mera, men det finns inte tid tyvär. Helt enkelt hmm

Men en större kravlös träff bara rakt av vore inte helt fel. Jag är intresserad.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

25 Inlägg
4 april 2006
Det vore kul, trollhättan skulle vara tok-bra (bilen längtar) smile

Våga vägra hönsnät!

streetracer
398 Inlägg
4 april 2006
jo men det låter juh skit bra.. ett datum.. hmmm ngn gång i sommar kanske... så vi har lite värme o kanske kan grilla en korv lr två hehe

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
4 april 2006
I be there smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

1 105 Inlägg
4 april 2006
Om det inte hade varit så långt neröver hade jag nog kikat dit..

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

1 414 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
chrizz skrev:
Jag hade ju tänkt ordna något större seriöst, med eventuellt inträde, jippon, utställning, priser med mera, men det finns inte tid tyvär. Helt enkelt hmm

Men en större kravlös träff bara rakt av vore inte helt fel. Jag är intresserad.

Jag funderade på det oxå men det blir för mycket jobb för mig och det har jag inte tid med tyvärr, däremot kan jag ordna någon lite aktivitet eller något... smile

- www.bmwb.se

Avstängd
1 106 Inlägg
4 april 2006
Jag kan tyvärr inte komma för att jag åker till Polen i sommar. Om jag inte hade åkt till Polen i sommar så skulle jag gärna kunna komma. Men det kan va intressant.

Livet startar vid 220 km/h

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
4 april 2006
Trevligt förslag! Jag lär dyka upp (så länge jag inte behöver inställa mig på PKFB bara =P).

..Och så kan vi ju köra 402m på Malöga och varvlopp på testbanan! smile
Senast redigerat av Frans (4 april 2006)

X=(Mazda+7)/R

1 414 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Frans skrev:
Trevligt förslag! Jag lär dyka upp (så länge jag inte behöver inställa mig på PKFB bara =P).

..Och så kan vi ju köra 402m på Malöga och varvlopp på testbanan! smile

Jag tror knappast att Saab släpper in oss på testbanan men man kan ju alltid fråga smile finns ju 2 st kanongrymma rakor bakom testbanan där man kan dra på lite smile

- www.bmwb.se

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
4 april 2006
Hehe, näe det hade jag kanske inte trott heller men..ack så nära och bra det ligger smile

X=(Mazda+7)/R

1 414 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Frans skrev:
Hehe, näe det hade jag kanske inte trott heller men..ack så nära och bra det ligger smile

Det gör det verkligen, den banan om något är kul att köra på!!! Jag har brännt runt några varv i både 9-3 aeros och 9-5 aeros smile

- www.bmwb.se

Dubway
45 Inlägg
4 april 2006
ja om det blir av lär jag oxå dyka upp!!! ser fram emot att läsa om denna träff om den blir av!!!!

lycka till!!

//micke

det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke!! (sally)

Mr JoJJe
132 Inlägg
4 april 2006
De är en mycket bra idé må jag säga... men jag tror de är lite långt att åka för min del tyvärr sad

Den som ingen turbo har, han åker utan bar
Nissan 200sx

Colaberoende
1 219 Inlägg
4 april 2006
Trollhättan??? Ryser... har otur på den vägen.. Men det låter intressant faktiskt. Det ligger ju Centralt och Bra i Sverige. Hoppas man slipper ta ett rådjur till bara.
/Ena

271 Inlägg
1 414 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Johan.T. skrev:
De är en mycket bra idé må jag säga... men jag tror de är lite långt att åka för min del tyvärr sad

Nej då, man kör ifrån trollhättan till uppsala på 4,5 timmar... sov över en natt o dra till liseberg på söndagen eller nått smile lite weekend resa smile

- www.bmwb.se

1 414 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Ena skrev:
Trollhättan??? Ryser... har otur på den vägen.. Men det låter intressant faktiskt. Det ligger ju Centralt och Bra i Sverige. Hoppas man slipper ta ett rådjur till bara.
/Ena

Aj fan, tråkigt att det har hänt... Jo jag funderade på vart man skulle kunna hitta en stor parkering som är tom på helgen... finns inte så många när man väl tänker efter sad

- www.bmwb.se

Sök