2423
Sök

Garaget Träff I Sommar

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
5 april 2006
kral skrev:
hej det var en bra idea.Eftersom jag jobbar på saab i thn.och vi har semester väcka 29-32
Ni som tror att kan köra på test banan GLÖM DET men det finns närligande vägar som är lämpligt att blosa på (EJ TRAFIKERAT)

HONDA PRELUDE

MAZDA 323

Kan hända att några tagit mig på orden då jag vitsade lite om malöga och testbanan, hehe..sorry.

X=(Mazda+7)/R

Husägare
268 Inlägg
5 april 2006
kommer lätt dit smile

no turbo shit just real power

346 Inlägg
5 april 2006
lite långt tyvärr men hoppas ni får det trevligt iaf big_smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

1 414 Inlägg
5 april 2006
Trådstartare
Tenacious_Dboy skrev:
lite långt tyvärr men hoppas ni får det trevligt iaf big_smile

Från småland kör du ju hit på 3,5 timmar smile så det är ju inte såååå långt smile

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

58 Inlägg
6 april 2006
Jag tänkte på om man skulle kunna planera in en eventuell träff när det är strippenkörning på vårgårda flygfält (har hört 6 tillfällen i sommmar)... Blir ju en trevlig cruising från Trollhättan oxå då!

X=(Mazda+7)/R

1 414 Inlägg
6 april 2006
Trådstartare
Frans skrev:
Jag tänkte på om man skulle kunna planera in en eventuell träff när det är strippenkörning på vårgårda flygfält (har hört 6 tillfällen i sommmar)... Blir ju en trevlig cruising från Trollhättan oxå då!

det hade helt klart varit något, men problemet med träffen är ju att den garanterat kommer att hålla på hela dagen... så att ha det i samband med något annat på samma dag blir nog svårt sad

Tror att det är bättre att göra ett enda event av träffen och köra den ifrån kl 8 på morgonen till 18 på kvällen eller något liknande... om det blir riktigt stort kommer nog många åskådare oxå dyka upp...

Man kan ju tippsa lite tidningar m.m. om att det händer... det kommer ju att locka folk smile
Senast redigerat av Founder (6 april 2006)

- www.bmwb.se

58 Inlägg
6 april 2006
A de'klart..låter som om det vore smartast.

F*n, nu är jag riktigt jädra sugen på en träff!

X=(Mazda+7)/R

1 163 Inlägg
6 april 2006
Det där med tidningar låter intressant! smile

Men hörni, sluta klaga på lång resväg...
Jag kommer köra från varberg med en bil som inte går över 100km/h! tongue
Sug på den... hehe..

Säg bara datum, Saab i trollhätan låter perfekt och att det är lite ödsligt är ju ett + om man vill busa.. wink

Chaufför
131 Inlägg
6 april 2006
Du vore ju skitkul ifall de kunde bli nått...

1 210 Inlägg
6 april 2006
Frans skrev:

Jätte kul för den Norra delen av garaget medlemmar... NOT!

finns ju mer folk norr om Dalälven grabbar än ni tror smile
vore kanske en ide att träffas på lite nordligare breddgrader typ Tullinge lr nått..
Då möts man på halva vägen var så att säga...

//Ekis!

1 414 Inlägg
6 april 2006
Trådstartare
Ekis! skrev:
Frans skrev:

Jätte kul för den Norra delen av garaget medlemmar... NOT!

finns ju mer folk norr om Dalälven grabbar än ni tror smile
vore kanske en ide att träffas på lite nordligare breddgrader typ Tullinge lr nått..
Då möts man på halva vägen var så att säga...

//Ekis!

Alltså jag sa Trollhättan som ett förslag bara, det är absolut inget som är bokat o bestämt, men för min del om jag ska arrangera något så får det vara där jag vet att jag kan få till något.

Det har ju varit snack om olika träffar här på garaget tidigare men ingen som faktiskt gjort något av det... vi skulle kunna ha 2 träffar tex, skulle inte du o dina kompisar kunna fixa något längre norrut tex? Sen om man vill åka på en träff så gör man det, oavsett avstånd, så stort land är inte Sverige. Det fanns en jättemängd folk som kom tex ifrån gävle och ännu längre norrut till SAAB Festivalen i somras som ett exempel. Det finns många som åker till Elmia liknande. Att åka ifrån Gävle till Trollhättan tar ca 6-7 timmar.

Ni kan ju som tex göra något mer av resan, åk o kika i göteborg en hel dag på söndagen tex eller något liknande... ta en minisemester o inte bara köra så långt för en träff... smile

- www.bmwb.se

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
6 april 2006
jag kommer, skoj och nära big_smile

MVH

man lever bara en gång så lev väl!

I want my Sunny back..!
19 Inlägg
17 april 2006
Hade suttit fint, lätt på

58 Inlägg
23 maj 2006
Har "vi" kommit fram till något angående träffen?!

X=(Mazda+7)/R

1 414 Inlägg
23 maj 2006
Trådstartare
Frans skrev:
Har "vi" kommit fram till något angående träffen?!

Nej... Jag har tyvärr inte tid att ta tag i det sad

- www.bmwb.se

1 105 Inlägg
23 maj 2006
Håller med några av de föregående talarna!!
Varför hålls det ingen träff uppöver?? Man får åka minst 70mil enkel resa till varenda "event"!
Hoppas att träffen blir av och att det inte är allt för långt att åka..

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

58 Inlägg
27 december 2006
Vill med detta meddelandet bara försöka hålla denna tråden lite varm i fall det någonstans börjar hända saker planeringsmässigt under 2007.
För min egna del skulle jag tycka det vore minst lika kul med nån typ av regional träff, eftersom en rikstäckande sådan skulle innebära mycket mer planering osv.
Kanske då lättare att styra upp i samband med något annat event, vad vet jag..

Vore kul om fler vädrade sina tankar och idéer! (Så kan vi lättare se vart möjligheterna ligger)

X=(Mazda+7)/R

9 108 Inlägg
27 december 2006
Ja jag är lätt på.
Trollhättan hade såklart varit underbart men Jönköping är ju också ett bra alternativ, lite mer mitt i landet, lagom nära för både skånepågar, sthlm-brats och goa göteborgare wink

Norrlänningarna får väl fixa en egen träff om det är för långt att åka wink Går inte att komma ifrån att det är mer samlat härnere.

397 Inlägg
27 december 2006
Ta träffen i samband med elmia..

9 108 Inlägg
27 december 2006
WasteGate skrev:
Ta träffen i samband med elmia..

Då står ju alla fräcka bilar inlåsta. Dålig idé wink

Sök