3975
Sök

Dumheter i trafiken

emi_lia
21 april 2009
Trådstartare
Hej på er alla..

Satt här & tänkte på hur många dumheter man kan göra i trafiken roll

Vad är det dummaste ni gjort ute på vägarna? wink
Senast redigerat av emi_lia (21 april 2009)

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
21 april 2009
finns liknande trådar redan...

2slow

3 259 Inlägg
21 april 2009
Ja skulle nog vara att fippla med stereon... Gör det iofs inte längre efter ett litet missöde som kostade kompisens stämband!smile (höll på o köra in i arslet på bilen framför och kompisen gormade allt han orkade)
Senast redigerat av JonR (21 april 2009)

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

1 926 Inlägg
21 april 2009
Dummaste o dummaste, råkade köra i en liten grop efter att det hade regnat så resultatet blev ett nerskvätt par i finkläder mitt i stan.. Kan inte ha vart så roligt  för dom med tanke på att killen gick i kostym..

emi_lia
21 april 2009
Trådstartare
Spelis skrev:
Dummaste o dummaste, råkade köra i en liten grop efter att det hade regnat så resultatet blev ett nerskvätt par i finkläder mitt i stan.. Kan inte ha vart så roligt  för dom med tanke på att killen gick i kostym..

Hahahahaaa.. Blev dom sura?

Allmänt envis
12 512 Inlägg
21 april 2009
Kört lite fort ett par gånger, annars brukar jag hålla mig rätt lugn.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

emi_lia
21 april 2009
Trådstartare
JonR skrev:
Ja skulle nog vara att fippla med stereon... Gör det iofs inte längre efter ett litet missöde som kostade kompisens stämband!smile (höll på o köra in i arslet på bilen framför och kompisen gormade allt han orkade)

smile Ja d missödet känner man igen... smile

1 926 Inlägg
21 april 2009
emi_lia skrev:
Spelis skrev:

Ingen aning.. roll
Senast redigerat av Spelis (21 april 2009)

emi_lia
21 april 2009
Trådstartare
Spelis skrev:
emi_lia skrev:
Spelis skrev:

Ingen aning.. roll

HAHAHAHAAAA!!! Min mamma hade nog tvingat mig & hoppa över på passagerar sidan smile

37 Inlägg
21 april 2009
var iofs på moppe men en cyklist kom utcyklande från ingenstans så fick lägga mig i 75 med en hjälm lika nyttig som en keramikkruka:P ställde mig upp redo att skälla ut idioten men han hade redan cyklat iväg moppen som va så fin innan:S:S

Välte Ovanligt Lätt Vid Omkörning;)

N/A
141 Inlägg
21 april 2009
gjorde en ganska korkad omkörning när jag fått mitt kort. i en högersväng.. helt idiotiskt. kan ju inte ha tänkt alls..

kan ju säga att jag är bra mycket försiktgigare nu. nu kanske ja e för försiktigt istället :S

3 259 Inlägg
21 april 2009
emi_lia skrev:
JonR skrev:

smile Ja d missödet känner man igen... smile

Ja usch... hjärtat sitter i halsgropen några mil efteråt.. hehe!

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Neerd
1 596 Inlägg
21 april 2009
var senast idag=D fullt upptagen med att öppna ett paket gräddbullar medans jag körde genom ett vägarbete.. haha vägarbetarna fick hoppa som kaniner åt sidan o jag kasta grädbullarna o slängde mig på ratten snabbt som faaaen;) usch gräddbullar+bilkörning=inte bra

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Kombi-Nation
289 Inlägg
21 april 2009
Dummaste var när jag tävlade med farbror blå
men det roligaste var att jag vann smile

Neerd
1 596 Inlägg
21 april 2009
Zadran skrev:
alex_side skrev:
var senast idag=D fullt upptagen med att öppna ett paket gräddbullar medans jag körde genom ett vägarbete.. haha vägarbetarna fick hoppa som kaniner åt sidan o jag kasta grädbullarna o slängde mig på ratten snabbt som faaaen;) usch gräddbullar+bilkörning=inte bra

Hahahhaha, gräddbullar big_smile

käkat en hel låda idag. fan känner mig som en ballong nu:( haha

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

emi_lia
21 april 2009
Trådstartare
alex_side skrev:
Zadran skrev:
alex_side skrev:

Hahahhaha, gräddbullar big_smile

käkat en hel låda idag. fan känner mig som en ballong nu:( haha

Heheheee.. Synd & slösa på smaskiga gräddbullar så hahahaa.. Men bra att du fick några i dig smile

398 Inlägg
21 april 2009
Höll på med GPSen när jag körde på småvägar och glömde bort att jag körde >.< var nära på att bli grill emblem på en lastbil

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

Administratör
11 955 Inlägg
21 april 2009
Prova sökfunktionen smile

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök