God eftermiddag allihopa
Det är 30 april idag och det betyder att man får byta till sommardäck
Riktigt skönt att vintern är över och all snö är borta, dessutom är det riktigt skönt väder ute. Torrt väglag också
Nu kommer en uppdatering!
Om 2 veckor och 2 dagar från och med idag så är det dags för Norrortsträff på Ikea/Barkarby och jag tror att det är ganska många som längtar efter det. Några ligger ju sömnlösa om nätterna och tänker konstant på den efterlängtade träffen
I mitt fall ligger jag dock inte sömnlös men kan inte sluta att tänka på det
Vill ge lite information om vad som kommer hända under träffen
Till att börja med så börjar den kl. 19.00, en timme tidigare alltså än den förra lyckade träffen som var säsongens första till och med
När alla har anlänt så kan man kolla runt lite på bilarna, prata gärna också med varandra
Jag ska försöka att prata med er också, även om många inte vet hur jag ser ut
Om det är nån som är hungrig, käka på Donken eller Max, det är öppet till 23.00 varje dag
SpliFF3n har lyckats fixa en Dj som ska spela musik live från en lastbilsflak och det kommer bli grymt
Cruising kommer att genomföras men då är det viktigt att de som vill följa med åker vidare till Jula-parkeringen som ligger vid Media-Markt. Samling kl. 21.30 vid Jula, när alla har anlänt och det är dags att åka så kör vi vidare in till stan. Nån karta har man inte lagt in eftersom jag vet inte hur man gör
Vart vi ska köra är inte bestämt än men till att börja med så kommer vi köra längs Sveavägen
Det var allt för idag
Om ni har några förslag på vart vi ska köra, skriv gärna in det här på tråden
Den uppdateras då och då
Mvh
SpliFF3n & CarpeDiem