2991
Sök

BMW fantastiska BMW

3 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
#1
Rätt kul med alla avundsjuka nissar som röstar ner våra BMW bilar. MEn den svenska avundsjukan talar ju rätt tydligt där.

#Man and machine the evil of a dream#

86 Inlägg
4 april 2006
#2
manowar skrev:
Rätt kul med alla avundsjuka nissar som röstar ner våra BMW bilar. MEn den svenska avundsjukan talar ju rätt tydligt där.
Ja jag kan inte annat än att hålla med dig


Svetsare
80 Inlägg
4 april 2006
#3
håller med! det ska ju vara tysk kvalite.

Det ska va TYSKT!!!

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
4 april 2006
#4
manowar skrev:
Rätt kul med alla avundsjuka nissar som röstar ner våra BMW bilar. MEn den svenska avundsjukan talar ju rätt tydligt där.
Du behöver inte va bitter för att folk möjligtvis inte gillar din bil/BMW.
Är du nöjd är väl det huvudsaken.

Alla har ju olika smak.
Har inget emot BMW så.


BMW Power
2 362 Inlägg
4 april 2006
#5
manowar skrev:
Rätt kul med alla avundsjuka nissar som röstar ner våra BMW bilar. MEn den svenska avundsjukan talar ju rätt tydligt där.
Som du ser så är det spridda röster. Alla kanske inte gillar Bmw lika mycket som dig, eller så anser dom att 5an är lite för mycket poäng för en ganska så orginell 523?. Är du stolt över bilen så skiter man i vad man får för poäng på en site.

Mvh Kevin
Senast redigerat av FugitivE (4 april 2006)

BMW, bogsering med wire :/

3 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
#6
civic skrev:
manowar skrev:
Rätt kul med alla avundsjuka nissar som röstar ner våra BMW bilar. MEn den svenska avundsjukan talar ju rätt tydligt där.
Du behöver inte va bitter för att folk möjligtvis inte gillar din bil/BMW.
Är du nöjd är väl det huvudsaken.

Alla har ju olika smak.
Har inget emot BMW så.
De e de jag menar att man inte ska vara bitter alltså som vissa nissar är, syftar inte på min bil, om du läste mitt inlägg ordentligt, syftade på BMW, inte min BMW. Sen e ju smaken olika helt klart. Dock så talar den svenska avundsjukan rätt så bra i de här fallet.

#Man and machine the evil of a dream#

BMW Power
2 362 Inlägg
4 april 2006
#7
"Syftade på BMW, inte min BMW".
BMWs i huvudtaget på denna site? du kan väl visa oss någon BMW här på Garaget.org som folk är så "avundsjuka" på. Tror ingen kommer kunna få mer 1or än vad Deamon Supran har så smile.

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

3 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
#8
FugitivE skrev:
"Syftade på BMW, inte min BMW".
BMWs i huvudtaget på denna site? du kan väl visa oss någon BMW här på Garaget.org som folk är så "avundsjuka" på. Tror ingen kommer kunna få mer 1or än vad Deamon Supran har så smile.

Mvh Kevin
Ja du gjorde men inte civickillen.

#Man and machine the evil of a dream#

"Ijenkligen"
786 Inlägg
4 april 2006
#9
alla kanske inte tycker att BMW e så jättehäftigt som du!
har du tänkt på det?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

65 Inlägg
4 april 2006
#10
De som röstar 1or bara för att det är en BMW är finniga bondraggare som dunkar plåt och åker rostiga 240/740 till vardags, inget att lyssna till med andra ord. För att en bil ska få 1 poäng ska den vara _väldigt_ ful/oanständig/osmaklig enligt mitt tycke. Jag tror många svenskar tänker på klyschan "turkräser" och liknande när de sätter låga poäng på en BMW, det stämmer nog att BMW har oförtjänat dålig kritik av gemene dumme man i Sverige. Nog för att man kan tycka att det är kul med diverse påhittade betydelser av förkortningar på bilmärken, men BMW är nog det mest utsatta, helt klart big_smile
Senast redigerat av Stavve (4 april 2006)


xPuffra
196 Inlägg
4 april 2006
#11
BMW ska d va ! helst x2 winkwink


Driver
2 111 Inlägg
4 april 2006
#12
vist är bmw bra bilar. Men inte övernaturligt bra. Helt ok bilmärke men inte längre någon extrem status symbol. Den försvann för länge sen...Iallafall enligt mig. Känns som varannan bil man möter vissa dagar är en bmw hehe. som sagt har jag inget emot dem så ni behöver inte trycka ner detta inlägg i ert däckmönster (om ni vill det så sätt på sommardäcken först, oftast mindre dubb i dem). Far o mor är inne på sin hmm..4-5 e bmw så...Helt ok bilar som sagt men inget gudomligt. smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

38 Inlägg
4 april 2006
#13
Det var ett jäävla tjat om betyg..

Vissa gillar BMW och vissa gör det inte. Är det svårt att förstå?

Boya.

3 112 Inlägg
4 april 2006
#14
Tror många fina bilar (oavsett bilmärke) får betyg grundat på avundsjuka hos vissa men å andra sidan är man nöjd med sin bil spelar väl inte röstningen på en webbsida någon roll. Jag röstar så som jag tycker och kan stå för mina röster, hoppas alla på forumet känner likandant! smile
Senast redigerat av viccoA (4 april 2006)


20 Inlägg
28 maj 2006
#15
Dom BMW bilarna som sticker ut lite har ganska högt betyg enligt mig. Varför skulle man rösta högt på en bil som är i stort sett orginal? Eftersom riktiga skithögar till bilar inte är tillåtna så blir det ju svårare att förtjäna höga betyg, och med tanke på att BMW ligger 3:a på flest bilar i garaget så kan man som BMW-ägare tyvärr inte sikta för högt om man inte lägger manken till. Har man en lite ovanligare BMW tror jag att man får ett bra betyg oavsett ifall det finns avundsjuka hos vissa.

If you dont take the turn, you aint never gonn'a learn.

Fartygsingenjör
550 Inlägg
28 maj 2006
#16
Smaken är väl som baken helt enkelt, en del gillar bmw andra inte. Personligen tycker jag att bmw är fräna wink
Senast redigerat av wrapman (28 maj 2006)

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

2 652 Inlägg
28 maj 2006
#17
ja de verkar inte vara många som gillar bmw särskilt mkt ,

2 652 Inlägg
28 maj 2006
#18
oftast svenska avundsjukan som talar , när grannarna ser en fin 325 e36 så säger dom= hur hade du råd med den här mm, men grabben  på andra sidan sidan gatan har en volvo v70 \v50 så är de tydligen inget konstigt me de ,

SSS -12
3 217 Inlägg
28 maj 2006
#19
Vilket jävla klagande! Ta betyget som en man istället för att klaga över det...

Många ettor är mer ett tecken på att man är irriterande på forumet eller alternativt har en bil som sticker ut väldigt mycket som Deamon Supran...

Jag har en jävla massa ettor mest för att jag skriver som jag tycker samt kritiserar orättvis kritik! Sen har jag ju inte garaget.org's flashigaste bil heller, men som sagt... Varför bry sig om detta betyget, det är ingen penisförlängare direkt!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 161 Inlägg
28 maj 2006
#20
sen kan man ju tycka som ja..

tycker personligen att ja har fått för högt betyg så en del går nog efter va dom kör för bil själva ä de samma modell så ä de högt betyg..


Sök