evilaudio skrev:
Frippe_L skrev:
Naughty Tee skrev:
Nope har man sålt sig till Djävulen är det inte skojigt alls om man inte gillar hetta
Hehe inte lätt för Tokken nu då :-) men han verkar inte misstrivas i röd/svarta kläder iaf.
Sj har man inte nåt sponsoravtal, bara lite rabbatterade priser på produkterna man köper av jimmy, men det betyder inte att jag beter mig illa på tävlingar/träffar/internet för det
Helspons med krav att åka på alla möjliga träffar landet runt hade jag nog inte orkat oavsett hur billigt man fått grejerna.
fast helspons e=gratis..
men detta me gratis innebär att man får offfra MYCKE annat.
sen måste man visa att man verkligen kan bygga oxå.. de e liksom inte bara slänga in massa saker i en bil som många tror å att allt ska funka utan problem.
Va? är det inte bara att köpa grejer så bygger bilen sig själv och kopplas in helt perfekt utan nån som helst svordom på sena nätter o helger? *ironi*
Jo helspons e gratis, men hur gratis det är när man måste lägga helger på träffar, bensin och hotell osv. om man inte har det betalt med vill säga. jag har ju inget sånt avtal så ja får betala övernattning själv och vill jag komma dit/hem så tankar ja bilen :-) men kul e de. iaf änsålänge.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1