såhär är det... du vill ha den snabbaste bilen i den prisklassen eller hur? skit i det, vill du inte skruva så köp en mindre snabb bil, eller en bil som ligger i en lägre prisklass men är jättefin. köp inget som är trimmat eller stylat, köp originalbil och fixa till den själv.
Golf VR6=snabb, men alla jag pratat med som haft vr6 säger att dem inte är så jävla roliga då dem går sönder lätt och är jobbiga och dyra att laga.. men det är bara vad jag hört.
200sx s13, vad jag hört så är det en jätterolig bil! men dem kräver att man skruvar en del, och ett skrämmande antal bilar verkar ha råkat ut för vevlagerras.
BMW. jo en jättefin ORIGINAL bil, typ en 325 e36 eller nått kanske kan vara kul.
och även om du inte vill ha volvo så måste jag påpeka att en 850 t5 borde du kunna hitta en rätt sjysst originalbil för dem pengarna. samt att 300hk är inga problem att få upp en sån i.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.