3154
Sök

Bilprovningen kraschar en supra.

136 Inlägg
25 april 2009
Zonox skrev:
jah bilen står på j-spec det är enda stället som kändes tryckt bilden är tagen på j-spec med!

J-spec hjälper mig med mycket nu angånde alla saker osv som ska till bilen

Tur att dom styr upp det iaf!
Men tummen ned åt BP, hört om historier som inträffat på besiktningen i Filipstad. Får väl se hur de är här i Örebro om ett par dagar..

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
25 april 2009
Herregud vilken historia, synd som fan om ägaren. Men "fick ett kast på bilen", hur jävla fort körde han då om en sådan bil släpper roll

Hoppas det löser sig Zonox!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

3 650 Inlägg
25 april 2009
ExXtr3me skrev:
" Vågar man ta sin fina sportbil till bilprovningen?

– Ja, det är klart vi är rädda om bilarna. Vi hanterar 150 bilar om dagen och jag har aldrig varit med om något liknande. "

Vågar man tro på det där?

Amen va fan ska ni annars göra?? skita i å bes bilarna lr? fan va smarta alla är!!

231 Inlägg
25 april 2009
Tycker dom gasar rätt friskt överallt inom SBP. I lidköping svarvade gubben bakdäck friskt när 760turbon besiktigades. Trist för dej ture, tyckte fan jag kände igen dej dej från dom gamla tiderna i tidaholm i tidningen trist bara att de va inte va nått positivt istället.

OEM <3
6 957 Inlägg
25 april 2009
Zonox skrev:
jah bilen står på j-spec det är enda stället som kändes tryckt bilden är tagen på j-spec med!

J-spec hjälper mig med mycket nu angånde alla saker osv som ska till bilen

Hur mkt ska bytas på den då?

Din styvbror (?) Pär (Perry89) visa mig ett kort igår taget från sidan...fyyy faaan hmm

BTW kortet som han visade...det var en rejäl avåkning då den åkt av vägen och tvärs över
cykelvägen ut på gräset.
Senast redigerat av Bjork (25 april 2009)

OEM <3

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
25 april 2009
Min vinterbil Den silvriga  så tyckte jag allt att han gasade lite väl mycket drog den till rött på 1.2.3an och även däck spinn tyckte att detta var rejält onödigt. Har alltid blivit behandlad med respekt förut. JAG bestämmer vilka som får köra skiten ur mina bilar fråochmednu.  Kommer att påtala detta när jag ska in med sommarbilen nästa gång så att han kör lungt.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

Oseriös Aktör
592 Inlägg
25 april 2009
Kesler skrev:
ExXtr3me skrev:

– Ja, det är klart vi är rädda om bilarna. Vi hanterar 150 bilar om dagen och jag har aldrig varit med om något liknande. "

Amen va fan ska ni annars göra?? skita i å bes bilarna lr? fan va smarta alla är!!

WORD

jag vet att jag allitd tjatar om detta i alla besiktningstrådar men... Finns det mycket privata besiktningsföretag i Svergie eller? jamenar om man kan välja ett företag som man är nöjd med
Senast redigerat av Finnmerchant (25 april 2009)

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

161 Inlägg
25 april 2009
Finnmerchant skrev:
Kesler skrev:
ExXtr3me skrev:

WORD

jag vet att jag allitd tjatar om detta i alla besiktningstrådar men... Finns det mycket privata besiktningsföretag i Svergie eller? jamenar om man kan välja ett företag som man är nöjd med

kommer att komma från och med i januari !!!!

High Speed Low Drive!

Oseriös Aktör
592 Inlägg
25 april 2009
Zonox skrev:
Finnmerchant skrev:
Kesler skrev:

WORD

kommer att komma från och med i januari !!!!

jasså?  så det har inte funnits nåt annat ställe än SBP att besiktiga på  då ?

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Colaberoende
1 219 Inlägg
25 april 2009
Hoppas du får igenom allt dom har sabbat för dig utan några som helst krångel.

I hålan där jag skickar in min bil på SBP så besiktigar dom en hel del motorstarka bilar också (Von Braun Sportcar samt Rossab) men har aldrig hört om någon som har testat bilarna lite extra.

Lycka till.
/Ena

37 Inlägg
25 april 2009
Fan vad skämmigt!!!! av dom

10 Inlägg
25 april 2009
sjukt!

Xonox, har du gjort en anmälan till polisen? Inte en chans att han kört lugnt om han studsar överallt!!!

KHRacing
25 april 2009
virusvarning på den länken

Nattarbetare
173 Inlägg
25 april 2009
finns inte artikeln kvar??

Att styla en volvo är som att sminka en gris

Filkörning?
852 Inlägg
25 april 2009
Jo.. men aftonhora har cpat ur... om du får den där jävla malaria popupen så e de bara att stänga fönstret och sen klicka på länken igen så slipper du de

Magister Mundi Sum
177 Inlägg
25 april 2009
ja inte faaan kör dom som folk på bes i alla fall !!   

Kassa oitreseradde jävlar e vade det är för det mesta...

Undrar hur många bilar dom har giort Balkrost på med sina jävla hammare....

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
25 april 2009
Dom gångerna jag besiktigat så tycker jag att de tagit det lungt. Sist så anmärkte jag att synkningen på 2an är slut så ta det lungt med lådan vilket besmannen även gjorde. Så kasta inte skit på alla!

Rock'n Roll

16 Inlägg
25 april 2009
Det är ju så illa !

man blir bara förbannad när man läser detta... 
hoppas det löser sej zonox hmm

37 Inlägg
25 april 2009
löjligt...lär ju ha varit några meter den bilen gled...det gör den inte om man kör lugnt..idioter..skulle bli galen om detta hände mig..

Välte Ovanligt Lätt Vid Omkörning;)

Sök