3161
Sök

Ace Bond Oxxo ?

1 050 Inlägg
25 april 2009
Trådstartare
Finns det någon som köpt dessa "ACE Oxxo Bond" fälgar ? Tror även att de heter ACE Hunter Black.
Undrar lite över kvaliten, samt om de är lika snygga i verkligheten som på bild?
Mkt tacksam för svar big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

98 Inlägg
25 april 2009
En polare har dom på sin audi s3, dom är nästan snyggare i verkligheten tycker jag=) Kvaliten kan jag inte säga nått om men han har inte haft några problem med dom iaf
Senast redigerat av AnderssonM (25 april 2009)

1 050 Inlägg
25 april 2009
Trådstartare
Ok, vore fint om någon kanske har bild på dem (monterade på bil) big_smile

Besserwisser
263 Inlägg
25 april 2009
E-30 skrev:
Finns det någon som köpt dessa "ACE Oxxo Bond" fälgar ? Tror även att de heter ACE Hunter Black.
Undrar lite över kvaliten, samt om de är lika snygga i verkligheten som på bild?

Ganska dålig kvalitet... Krävs ruskigt mycket balanseringsvikter på alla möjliga håll och kanter samt att de väger 29kg styck med Hankookdäck (225/40/18). Nästan 120 kg!

Jag returnerade mina. Men så är väl alla Acefälgar gissar jag på...
Senast redigerat av Siqqe (25 april 2009)

1 050 Inlägg
25 april 2009
Trådstartare
Siqqe skrev:
E-30 skrev:

Ganska dålig kvalitet... Krävs ruskigt mycket balanseringsvikter på alla möjliga håll och kanter samt att de väger 29kg styck med Hankookdäck (225/40/18). Nästan 120 kg!

Min förhoppning är att Du skojar? wink

70 Inlägg
25 april 2009
Jag ska ha sånna i 17" tror det blir skitbra smile

huh?
10 427 Inlägg
25 april 2009
Siqqe skrev:

Ingen koll på vad bara fälgarna vägde?

11 Inlägg
26 maj 2009
Jag har oxå tittat lite på Ace Bond, Hunter fälgarna.
De är ju snarlika atreus fast jag tror Ace fälgarna passar bättre på en svart bil, eller vad tror ni?
Är Ace Bond och Ace Hunter black EXAKT samma fälg???
Även Oxxo Bond är ju väldigt lik.... kan det vara orginalet Ace har kopierat tros?

Sök