2789
Sök

Styla bilen.se

3 Inlägg
5 april 2006
Trådstartare
Har aldrig haft så mycket strul med något företag, men stylabilen.se är det bara strul me, har väntat på mina angeleyes ljus till e30n o det tog fan tre månader, o sen var dom trasiga, o verkar inte speciellt seriösa om jag får säga mitt!!!

67 Inlägg
5 april 2006
beställde mina lysen där. fick dem efter tre dagar och det var inget strul alls..

253 Inlägg
5 april 2006
Jag har sagt det på många forum. Vi har gjort fel, vi är medvetna om vissa långa leveranstiden och vi kan inte göra något annat än att försöka ersätta våra kunder.
99% av folk som har ansökt om ersättning har fått det.
Vi jobbar hela tiden på att förbättra oss och förhoppningsvis kommer vi att kunna bli effektivare samt mer uppmärksamma.

Mange
Jag är ledsen att det blev som det blev

375 Inlägg
5 april 2006
Lite rolig grej tyckte jag var när jag beställde mina klarglas till förra bilen. Mailade vid tio på kvällen och frågade om dom gått iväg eftersom det var lite lev tid på dom. Fick svar efter bara en kvart att dom gått iväg med dagens postlev. Då frågade jag om kollinummer så jag kunde kolla med posten när dom kommit fram. Fick svar igen efter en kvart med kollinummer och nyfiken som jag var så kollade jag genast upp det. Då fanns inget registrerat på det numret så morgonen efter ringde jag direkt till posten och frågade varför. Fick då till svar att stylabilen.se hade skrivit ut fraktsedeln igår kl 22:20 så det hade inte lämnats in än. Det betyder alltså att fraktsedeln skrevs ut bara någon minut efter att jag frågat om kollinummer och inte alls var skickat dagen före som sagts. Så man undrar ju när dom blivit skickade om jag inte frågat.
Tycker inte det är något att bråka om men det var lite kul när posten såg exakt när sedeln skrevs ut smile
Annars har allt funkat bra med dom tycker jag.

253 Inlägg
5 april 2006
Som sagt. Man gör MÅNGA fel tyvärr...Dirk...sorry för det (kommer ifs inte ihåg incidenten men...)

159 Inlägg
5 april 2006
När jag beställde mina angel eyes av denna firma så tycker ja de skötes helt perfekt, som vilket storföretag som helst. smile

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
5 april 2006
problemet ligger väll hos FK-automotive? beställde angel eyes till min för 2 månader sedan av realcar. har dom dykt upp?
- Nepp.

Sisst sa dom att den här veckan är absolut sissta datum..ska bli intressant och se om det dyker upp någonting.. smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

253 Inlägg
5 april 2006
Problemet ligger hos FK, samt hos andra leverantörer. MEN, ibland finns också den mänskliga faktorn. Jag märker när vi skickar ett tiotal paket på en gång då händer det ibland att man skickar fel varor, att man glömmer blinkers osv. Och visst känner man sig "lurad" som kund, man väntar och väntar så kommer det fel varor...
Dessa trådar hjälper såklart...visst, vissa blir säkert avskräckta och vill inte handla hos oss, men vi som företag försöker skärpa oss och minska såna här missöden...
Mvh

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
5 april 2006
Razvan skrev:
Problemet ligger hos FK, samt hos andra leverantörer. MEN, ibland finns också den mänskliga faktorn. Jag märker när vi skickar ett tiotal paket på en gång då händer det ibland att man skickar fel varor, att man glömmer blinkers osv. Och visst känner man sig "lurad" som kund, man väntar och väntar så kommer det fel varor...
Dessa trådar hjälper såklart...visst, vissa blir säkert avskräckta och vill inte handla hos oss, men vi som företag försöker skärpa oss och minska såna här missöden...
Mvh

jag har hört att FK inte har alla produkter som dom visar i kataloger mm. utan istället så tillverkar dom en pryl när tillräckligt många köper den, är det så?

man lever bara en gång så lev väl!

375 Inlägg
5 april 2006
Razvan skrev:
Som sagt. Man gör MÅNGA fel tyvärr...Dirk...sorry för det (kommer ifs inte ihåg incidenten men...)

Inga som helst problem. Som jag sa så var det inget att klaga på. Bra priser, bra produkter och snabba svar jämt så jag är helnöjd med dom grejor jag köpt av er wink

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
5 april 2006
hade funderingar på att köpa från er, men tog realcar just utav säkerheten ( något som kanske var dumt(?) .

Kan ju tillägga att jag beställde allting först från Ridetech.se , allt gick som smort o ordern lades in, kunde till och med följa den på hemsidan.. Men tiden gick, ringde tillslut och frågade vart sakerna höll hus.
Fick då besked att dom inte fått någonting från FK sedan julas!??.
Retligt att lägga en order då utan att få produkten, och utan att även företaget ens hör av sig.
Skrotade ordern direkt.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Sök