Jag håller med ang saabens utseende... Den är speciell men grotesk är nog det rätta namnet om jag ska vara riktigt ärlig! Man kan få mkt bil för dessa pengar bara att hålla koll!
Jag skulle tänka efter en bra stund om jag fick möjlighet att ta betalt för att åka runt i den där hemska Saaben. Smaklöst var ordet! Sedan får man tänka på att den i princip blir okörbar med det kjolpaketet i kombination med överhänget som är på den bilen. e39an som länkades verkar riktigt vettig. Dock kan jag vara utan den blåa klädseln :p
Jag skulle tänka efter en bra stund om jag fick möjlighet att ta betalt för att åka runt i den där hemska Saaben. Smaklöst var ordet! Sedan får man tänka på att den i princip blir okörbar med det kjolpaketet i kombination med överhänget som är på den bilen. e39an som länkades verkar riktigt vettig. Dock kan jag vara utan den blåa klädseln :p
Ja är beredd att hålla med ang klädslen, men lite får man offra.
Ja är beredd att hålla med ang klädslen, men lite får man offra.
Håller med de andra, satasa på BMWn, har själv haft en likadan och de är inte dyrare att äga än en Saab turbo. Skickar även med ett par länkar till bilar som jag skulle tycka vara intressant för den pengen som finns i gbg: