Ser bra ut, skönt me lite rostskydd! Ska ge mig på de på 9-5an så fort allt annat e klart på den
Sen en personlig åsikt, och det är att du ska fimpa diodslingorna. Mycket snyggare med enbart p-ljus nu när du belyst usa-blinkersena så fint! Dimljus på det sen så är de fina fisken
jag har ingen energi längre så jag tutar o kör, dock så råkade jag ut (mamma lånade bilen) för en liten olycka med vita. Mamma skulle hämta mig o en kompis i stan (sthlms city) och ska backa in i en parkeringsficka. Och bilen fortsätter backa o kopplingen försvann ner i golvet, så i sista sekund stänger hon av bilen. Bilen bärgades ut ur city o jag körde hem den, startade på 3an. Vid det laget hade jag konstaterat att det var kopplingsröret som hade gått läck, vilket stämde. Snål som jag är så bytte jag detta rör på gröna i vintras. Och jag hade ju kvar det gamla från gröna, som inte var jätte dåligt, så den monterades och kopplingen luftades, så nu rullar vita igen!
Gröna dåra, dagen ner till elmia började turbon vina lite underligt, men vi fortsatte, nu har jag kört ett x antal mil och allt har gått bra trotts ljudet. För ca 1 vecka sen slutade bilen o ladda, fastnar på 0 vid fullgas, och den låter som fan, riktigt turbovin fast helt fel så att säga. Antagligen har väl en slang sprängts så jag har väl ett tryckläckage som jag måste kolla på. Turbon är annars fräsh i sig. Felsökning skall påbörjas senare!
kommer läges update från mig med. har under senaste tiden inte gjort ett skit med bilen då jag hjälper farsan med att sälja sin 9-3a. men nu under helgen så ska ja nog få något gjort på bilen
japp gott folk liten update. har under de sunaste dagarna fyllt på mer olja då de nästan inte fanns något kvar. har kopplat in en av mätarna i a-stolpen. och sist men inte minst så har jag äntligen fått tilräkligt med tid att monterat JT systemet. och fy fan va de låter gött! bilder och ev. video kommer imorn.