3029
Sök

Eftersnack: Skyline/Supraträff Borås 16/5

180 Inlägg
29 april 2009
#21
Hade jag inte blåst toppackningen på min supra hade jag kommit med wink då hade ni fått se hur en riktig supra ska se ut och användas big_smile
Senast redigerat av Viktorsson (29 april 2009)

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd

Hertig
182 Inlägg
29 april 2009
Trådstartare
#22
Viktorsson skrev:
Hade jag inte blåst toppackningen på min supra hade jag kommit med wink då hade ni fått se hur en riktig supra ska se ut och användas big_smile
hehe big_smile men det fixar vi på en eftermiddag!


VideoCrew
61 Inlägg
29 april 2009
#23
kanske blir att man cyklar dit o kikar, vågar inte komma med min haha blir väl uppäten då, förvisso en japse men men big_smile

"Easy Peasy Japanesey"

Race For Fun!
379 Inlägg
29 april 2009
#24
Bättre å dra till Emmaboda samma dag wink

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun

1 255 Inlägg
29 april 2009
#25
Men om de är mitt på dagen lär de ju va bilar på typ alla ställen parkerade bortsätt från viared då de flästa har helg =P

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

582 Inlägg
3 maj 2009
#26
Jag kommer cool
Senast redigerat av Tuhkanen (3 maj 2009)


8 Inlägg
3 maj 2009
#27
känns som att dom flesta som har supror och skyline är å emmaboda den dagen jag ska dit ialf så känns som fel datum annars hade de varit nice


Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
3 maj 2009
#28
lite fel datum skulle jag säga!
Ändra datum och att typ 200sx får komma också så har ni en till som gärna kommer ;D

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

35 Inlägg
3 maj 2009
#29
Vi kommer ;D


Mr BLONDIE
1 Inlägg
3 maj 2009
#30
efter helgens lilla missöde hoppas jag bilen blir hel så man hinner åka det hade varit trevlig smile jävla rådjurs helvetes fan mera jägare i skogen säger jag skjut av skiten nu


Hertig
182 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
#31
De som kommer kommer, det hjälper inte ett skit o gnälla på valt datum. Vi kör på med den 16, blir trevligt ändå hoppas jag! Här nedan är parkeringen jag tänkt att vi skall använda. Den är stor och oftast tom på vardagarna, samma på helger. För att hitta stället, söker på på "Kasernvägen Borås" på www.eniro.se så ser ni hur vägen går. Ska vara väldigt enkelt att hitta dit, då man ser parkeringen samt den intilliggande statoilmacken ifrån motorvägen (R40).


Google maps:
http://maps.google.se/?ie=UTF8&ll=5 … h&z=18

Kasärnvägen på www.eniro.se
http://kartor.eniro.se/query?mop=aq& … &pis=0
Senast redigerat av TP_ (5 maj 2009)


113 Inlägg
5 maj 2009
#32
Jag får nog tyvärr avböja med.. Är anmäld till Emmaboda...


35 Inlägg
6 maj 2009
#33
Jag får nog vika mig tyväär me.. e ju EDPS emmaboda.. å de vill man inte missa.  annars hade de vart givet


7 maj 2009
#34
tackar för inbjudan. men tyvärr står supran i garaget med en havererad automatlåda:( har ioförsig en funktionstestad begagnad ståendes intill. men i min värld har dygnet för få timmar. sad hoppas på en ny träff till hösten då supran skall ha ny och fin låda samt lite extra kusar i stallet!. Lycka till ni övriga! //Andreas//

www.ldkpracecrew.webs.com
"Vi som fixar dom bästa träffarna och eventen runt om i skaraborg"

8 Inlägg
8 maj 2009
#35
Låter riktigt kul! Alltid roligt när någon tar initiativet! wink

Lastbilschaffis
811 Inlägg
9 maj 2009
#36
det blir nog trevligt ändå smile  jag & skajjan kommer iaf smile

1 255 Inlägg
9 maj 2009
#37
kaxxen skrev:
det blir nog trevligt ändå smile  jag & skajjan kommer iaf smile
Gött smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

367 Inlägg
10 maj 2009
#38
Kanske kommer. Men varför inte tillåta 200sx med?
Senast redigerat av Linusj (10 maj 2009)

Vorsprung durch Technik
62 Inlägg
10 maj 2009
#39
blir det kasst väder på emmaboda och om man har hunnit byta kylaren på gtr:en så dyker jag och sambon upp...big_smile


Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
10 maj 2009
#40
jaymz skrev:
blir det kasst väder på emmaboda och om man har hunnit byta kylaren på gtr:en så dyker jag och sambon upp...big_smile
Nej neeej, ni ska till Emmaboda! tongue Jag har ju inte träffat Maja än = )

Synd att det är samma datum som Emmaboda annars hade killen tagit med sig Supran och kommit, låter ju som en rolig träff!

Even fools they say, can find a way out of the dark.


Sök