4346
Sök

Lite humor

Dunken
7 april 2006
Trådstartare
En man går till doktorn för att söka hjälp för sin värkande armbåge.   
När han kommer in i undersökningsrummet finner han att doktorn är ute och i stället står en datamaskin mitt i rummet.   

Urinprovet tack säger datamaskinen mannen blir förvånad men sätter in sin lilla burk urin i en lucka på framsidan. Luckan stängs och maskinen börjar skramla och skaka. Efter en minut kommer en remsa ut. Mannen läser på  remsan "tennisarmbåge" kom tillbaka om en vecka.   

Mannen går därifrån inte helt nöjd och bestämmer sig för att driva med maskinen till nästa gång.  Han förbereder en burk med urin från frun,dottern och sonen och som ytterligare touch även hunden och katten. Som krona på verket drar han en handtralla i burken och skakar om.   

Han går tillbaka till läkaren och möter samma maskin och sätter in burken i luckan och maskinen skramlar igång det tar lite längre tid den här gången.   

Men till sist kommer det ut en remsa och mannen läser:   
din fru är otrogen   
din dotter är gravid   
din son röker hasch   
hunden och katten mår bra   
och om du inte slutar med din handtralla kommer du aldrig bli av med tennisarmbågen!

719 Inlägg
7 april 2006
hihi den var ganska skojj big_smile

live free, die young.

Såld på Italienare
579 Inlägg
7 april 2006
smile Alltid kul med ett gott skratt

Lada mannen från skogarna
12 Inlägg
7 april 2006
haha big_smile ja snart är väl såna där apparater som sköter diagnosen och delar ut den smärtsamma sanningen wink

911 Inlägg
7 april 2006
haha. klockren tongue

pic up the phone, wazzzaaa

608 Inlägg
7 april 2006
hahaha!den va bra! har någon nå fler vitser eller roliga historier?alltid lika roligt att läs nån som man int ha hört från förut! smilesmile

old volkswagens never die,they just get lower:D

Dunken
11 juni 2006
Trådstartare
Det var två blonda killar som jobbade för kommunen.

De arbetade ursinnigt hela dagen utan rast. En grävde, den andra fyllde
igen.
En åskådare var hänförd över deras hårda och ivriga arbete, men kunde för
sitt liv inte förstå vad dom höll på med.

Så han frågade killen som grävde;
"Ditt arbete är säkert mycket uppskattat, men vad handlar det om?
Du gräver ett hål och din kompis går bakom och fyller i hålet igen"

Han som grävde torkade sin panna och suckade; "Ja, normalt så är vi tre
som jobbar, men han som planterar träden är sjuk idag"

1 639 Inlägg
11 juni 2006
Fniss !
Den första var jävligt bra, hehe smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Gorgilus addictus
4 760 Inlägg
11 juni 2006
Haha...båda var riktig bra^^

Allt för den där jävla hatten!

Gorgilus addictus
4 760 Inlägg
11 juni 2006
Tänkte att man skulle bidra med en liten historia:

De båda bröderna fem och sju år, står och turas om att titta in genom nyckelhålet till föräldrarnas sovrum. Femåringen vänder sig till storebror och säger:
"Det var det värsta. Och mej skickar dom till psykolog för att jag suger på tummen!"

Avstängd
15 Inlägg
11 juni 2006
haha ja dom två första har jag hört förr.. dom e bra.. den sista har jag inte hört innan men också klockren big_smile

291 Inlägg
11 juni 2006
Måste väl bidra med en liten faktaruta istället jag då... läs från början till slut..

OLIKA DUSCHKULTURER

Så här duschar kvinnan:

1. Tar av sej kläderna och stoppar dem i tvättkorgen - uppdelad i mörk och vit tvätt.
2. Tar på sej morgonrocken och går till badrummet. Möterpojkvännen/maken på vägen och drar ihop morgonrocken lite extra.
3. Ställer sej framför spegeln och granskar sej själv i detalj. Slappnar av i magen så den sjunker ner och beklagar sej över hur fet hon är.
4. Ställer sej i duschen. Tarfram tvättlapparna till ansiktet, armarna, benen och ryggen samt filen till den hårda huden under fötterna.
5. Tvättar håret med specialschampo som innehålleravokado, honug och 83 vitaminer.
6. Tvättar håret en gång till med samma schampo.
7. Tar specialbalsam med avokado och honung i håret och låterdet verka i 15 minuter.
8. Tvättar ansiktet noga i 10 minuter med en svindyr tvål som innehåller päron.
9. Tvättar kroppen med en annan lika svindyr tvål som innehåller nötter och vinbär.
10. Sköljer därefter ut balsamet ur håret - detta tar 10 minuter.
11. Rakar sig under armarna och på benen, men bestämmer sej för att använda en epilator("håruppryckare") vid bikinilinjen.
12. Stänger av duschen och skakar av sej allt vatten.
13. Kliver ur duschen med en handduk i storlek med Afrika för att torka sej på kroppen.
14. Lindar in håret i en superabsorberande handduk.
15. Finkammar kroppen efter diverse hår, finnar och andra bobbor och attackerar dom med fingrarna eller en pincett.
16. Går tillbaka till sovrummet iförd morgonrocken.
17. Möter sin pojkvän/man på vägen och drar ihop morgonrocken. Och tar 1,5 timme på sej för att klä sej.

Så här duschar män:

1. Klär av sej medan han sitter på sängen och kastar kläderna överallt på golvet.
2. Går naken till badrummet. Möter frugan/flickvännen på vägen dit, visar stolt upp sin penis och skriker som en elefant.
3, Ställer sej framför spegeln och drar in magen. Granskar storleken på sin penis, kliar sej på pungen och luktar sen på fingrarna.
4. Ställer sej i duschen. Letar inte efter tvättlappen(han använder aldrig en sådan, vet inte vad det är).
5. Tvättar ansiktet med sin giftgröna tvål.
6. Pruttar och bryter ihop av skratt eftersom det ekade så häftigt i badrummet.
7. Lugnar ner sej igen, men bryter ihop av skratt igen när pruttlukten nått näsan.
8. Tvättar sina ädlare delar samt området runt omkring.
9. Tvättar röven med tvålen och lämnar lite hår på den.
10. Tvättar håret mednåt schampo och använder inte balsam.
11. Gör en punkfrilla och beundrar den i spegeln.
12. Pissar förnöjt i avloppet i duschen.
13. Sköljer bort schampo och tvål och kliver genast ut ur duschen, men märker inte att han glömde att dra för duschdraperiet när han klev in, så nu är hela badrummet - inklusive toapapper - vattendränkt.
14. Torkar av sej snabbt och lätt. Struntar i att torka badrumsgolvet.
15. Tittar sej i spegeln igen och spänner sina muskler och granskar storleken på sin penis.
16. Går tillbaka till sovrummet med en liten handduk runt höfterna. Möter flickvännen/frugan på vägen dit, sliter av sej handduken och visar stolt upp sin penis och skriker som en elefant.
17. Kastar den blöta handduken på sängen och låter den ligga kvar där och är påklädd inom 2 minuter.

streetracer
398 Inlägg
11 juni 2006
Aatos skrev:
Måste väl bidra med en liten faktaruta istället jag då... läs från början till slut..

OLIKA DUSCHKULTURER

Så här duschar kvinnan:

1. Tar av sej kläderna och stoppar dem i tvättkorgen - uppdelad i mörk och vit tvätt.
2. Tar på sej morgonrocken och går till badrummet. Möterpojkvännen/maken på vägen och drar ihop morgonrocken lite extra.
3. Ställer sej framför spegeln och granskar sej själv i detalj. Slappnar av i magen så den sjunker ner och beklagar sej över hur fet hon är.
4. Ställer sej i duschen. Tarfram tvättlapparna till ansiktet, armarna, benen och ryggen samt filen till den hårda huden under fötterna.
5. Tvättar håret med specialschampo som innehålleravokado, honug och 83 vitaminer.
6. Tvättar håret en gång till med samma schampo.
7. Tar specialbalsam med avokado och honung i håret och låterdet verka i 15 minuter.
8. Tvättar ansiktet noga i 10 minuter med en svindyr tvål som innehåller päron.
9. Tvättar kroppen med en annan lika svindyr tvål som innehåller nötter och vinbär.
10. Sköljer därefter ut balsamet ur håret - detta tar 10 minuter.
11. Rakar sig under armarna och på benen, men bestämmer sej för att använda en epilator("håruppryckare") vid bikinilinjen.
12. Stänger av duschen och skakar av sej allt vatten.
13. Kliver ur duschen med en handduk i storlek med Afrika för att torka sej på kroppen.
14. Lindar in håret i en superabsorberande handduk.
15. Finkammar kroppen efter diverse hår, finnar och andra bobbor och attackerar dom med fingrarna eller en pincett.
16. Går tillbaka till sovrummet iförd morgonrocken.
17. Möter sin pojkvän/man på vägen och drar ihop morgonrocken. Och tar 1,5 timme på sej för att klä sej.

Så här duschar män:

1. Klär av sej medan han sitter på sängen och kastar kläderna överallt på golvet.
2. Går naken till badrummet. Möter frugan/flickvännen på vägen dit, visar stolt upp sin penis och skriker som en elefant.
3, Ställer sej framför spegeln och drar in magen. Granskar storleken på sin penis, kliar sej på pungen och luktar sen på fingrarna.
4. Ställer sej i duschen. Letar inte efter tvättlappen(han använder aldrig en sådan, vet inte vad det är).
5. Tvättar ansiktet med sin giftgröna tvål.
6. Pruttar och bryter ihop av skratt eftersom det ekade så häftigt i badrummet.
7. Lugnar ner sej igen, men bryter ihop av skratt igen när pruttlukten nått näsan.
8. Tvättar sina ädlare delar samt området runt omkring.
9. Tvättar röven med tvålen och lämnar lite hår på den.
10. Tvättar håret mednåt schampo och använder inte balsam.
11. Gör en punkfrilla och beundrar den i spegeln.
12. Pissar förnöjt i avloppet i duschen.
13. Sköljer bort schampo och tvål och kliver genast ut ur duschen, men märker inte att han glömde att dra för duschdraperiet när han klev in, så nu är hela badrummet - inklusive toapapper - vattendränkt.
14. Torkar av sej snabbt och lätt. Struntar i att torka badrumsgolvet.
15. Tittar sej i spegeln igen och spänner sina muskler och granskar storleken på sin penis.
16. Går tillbaka till sovrummet med en liten handduk runt höfterna. Möter flickvännen/frugan på vägen dit, sliter av sej handduken och visar stolt upp sin penis och skriker som en elefant.
17. Kastar den blöta handduken på sängen och låter den ligga kvar där och är påklädd inom 2 minuter.

så sant så sant hehe.. den e riktigt bra asså hehe

SSS -12
3 217 Inlägg
11 juni 2006
Dunken skrev:
Det var två blonda killar som jobbade för kommunen.

De arbetade ursinnigt hela dagen utan rast. En grävde, den andra fyllde
igen.
En åskådare var hänförd över deras hårda och ivriga arbete, men kunde för
sitt liv inte förstå vad dom höll på med.

Så han frågade killen som grävde;
"Ditt arbete är säkert mycket uppskattat, men vad handlar det om?
Du gräver ett hål och din kompis går bakom och fyller i hålet igen"

Han som grävde torkade sin panna och suckade; "Ja, normalt så är vi tre
som jobbar, men han som planterar träden är sjuk idag"

HAHAHAHAHAHAHAHA... Det är nog dagens garv big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

8 156 Inlägg
11 juni 2006
Tack alla ni som förgyllt min dag!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Gorgilus addictus
4 760 Inlägg
11 juni 2006
"Pappa, frågade sonen, varför kan jag aldrig få övningsköra med din bil. På det här sättet får jag ju aldrig körkort."
"Ja, du förstår min son, det är faktiskt en fråga om ålder."
"Jamen, jag har ju åldern inne."
"Ja du ja. Men inte min bil!"

Hm de kanske är så i många familjer:P

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
11 juni 2006
aatos, det fick mig att tänka på mig själv vid många punkter big_smile

mitt bidrag idag:
det var en finne och en neger (no offence) som skulle köra ett basturace. finnen självsäker som han var trakade ner på negern om att han aldrig skulle kunna vinna... till slut bar det iväg till bastun där finnen öste på vatten. det ångade upp, men inga problem för negern.

finnen fortsatte med att ösa på vatten och temperaturen steg lavinartat. efter en stund kände negern att han han behövde gå på toa, behov nummer två alltså. han funderade för sig själv hur han skulle bli av med behovet, medan finnen självsäkert öste på mer vatten. han tänkte för sig själv: "om finnen ser att jag behöver på toa kommer han att se det som en ursäkt för att slippa basturacet." då kom han på en snilleblixt, jag kan ju skita mellan plankorna vi sitter på! sagt som gjort satte sig negern å började trycka försiktigt så att finnen inte skulle märka något. med halva inne och halva ute får finnen syn på negern och utbrister: "VA FAN? SMÄLTER DU?"

man lever bara en gång så lev väl!

SSS -12
3 217 Inlägg
11 juni 2006
Klooooooockrent! big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök