Han backade ur i sista sekund, blev ingen 9kilos klump, andra gången det händer i samband med FGköp. SUR nu.
Ah! Tråkigt.
men men, inte första gången någon gör en kovändning i sista stund och säkerligen inte den sista ännu, man ska inte ta ut ngn glädje innan vad det nu är man gjort "deal" på är i ens ägo. det vet jag ju egentligen
Nä man vet ju att det kan skita sig men man är ju alltid lite naiv tyvärr när det gäller sånt.
Har blivit färdig med eljobbet på bmw:n, har bytt ut kablarna i alla 4 kabelstammarna till bakluckan (ca 30 kablar), så nu funkar allt som det ska ink softclosen.
Blir premiärtur imorgon, första turen man kan åka med den sedan köpet i tisdags utan att bilen larmar för allt möjligt.
e61 med elfel, du behagar skämta min unge man??
Trefligt att du är duktig på klippa och klistra, jag måste erkänna trots att det inte är direkt mitt märke, man åker rätt hyfsat i dom. Stod i valet mellan e61 525d och V70 D5 för några år sedan att bruka som TAXI.
Det komiska är att hälften av kablarna har redan bytts en gång förut och var av igen, på en bil som gått 13k mil. BMW är verkligen hopplösa när det gälller att få till kabelkanaler som inte käkar kablar.
En googlesökning på "tailgate wiring problem E61" ger lite väl många träffar...... Fast ska vi gå efter garaget.org så fanns det väl inga kabelbrott, en BMW är ju fulländad på alla vis eller hur brukar det låta här?
Jo dom är rätt bekväma, och eftersom jag prutade ner den 10k hos handlaren för att fixa elen själv (jobbar mycket med fordonsel) så var det helt ok.
Vanligt redan på E34 det där, men de har tydligen inte lärt sig sen dess Mina föräldrars E61 har problem med fjärrlåsningen av bilen, allt sitter under vingen på bakluckan, inte det smartaste draget av bmw
Trefligt att du är duktig på klippa och klistra, jag måste erkänna trots att det inte är direkt mitt märke, man åker rätt hyfsat i dom. Stod i valet mellan e61 525d och V70 D5 för några år sedan att bruka som TAXI.
Det komiska är att hälften av kablarna har redan bytts en gång förut och var av igen, på en bil som gått 13k mil. BMW är verkligen hopplösa när det gälller att få till kabelkanaler som inte käkar kablar.
En googlesökning på "tailgate wiring problem E61" ger lite väl många träffar...... Fast ska vi gå efter garaget.org så fanns det väl inga kabelbrott, en BMW är ju fulländad på alla vis eller hur brukar det låta här?
Jo dom är rätt bekväma, och eftersom jag prutade ner den 10k hos handlaren för att fixa elen själv (jobbar mycket med fordonsel) så var det helt ok.
Vanligt redan på E34 det där, men de har tydligen inte lärt sig sen dess Mina föräldrars E61 har problem med fjärrlåsningen av bilen, allt sitter under vingen på bakluckan, inte det smartaste draget av bmw
Jag vet inte riktigt vad dom tänkte på när det designades där.
I en kabelkanal är ju en grov kabel dragen ihop med spolarslangen, den grova kabeln var av och hade smält sista biten och bränt hål på spolarslangen.
Nu jävlar har jag inte en, utan två FG Renn Truckar hemma, så nu är jag tillfreds flera dagar i rad. Löjligt rolig att köra med bensindriven 23cc 2takt och enbart drivning och broms på bakhjulen. Inte skitsnabb, 70km/h cirka, inte så stabil heller jämfört med en tävlingskittad snabb 1/10 eltouring, fartkänslan ökar i kvadrat vid gaspådrag.
50:- Hallåjsan, kul att du tittar in hoppas just du är köparen!!!
Vill sälja Justin Bieber, Är så jävla trött på han så snälla köp han för jag vill inte ha nått att göra med han längre. Räcker med att man hör hans jävla låtar hela dagarna. Här om dagen höll jag på att få ett utbrott tack vare den vesslan! Fy fan! TVI! Så nu säljer jag han antar det finns massor med brudar som vill ha han nu när jag har tröttnat. Endast 50 kronor, För pengarna skall jag köpa ett packet cigg istället, Röker hellre än att lyssna på den fisken!
Vill sälja Justin Bieber, Är så jävla trött på han så snälla köp han för jag vill inte ha nått att göra med han längre. Räcker med att man hör hans jävla låtar hela dagarna. Här om dagen höll jag på att få ett utbrott tack vare den vesslan! Fy fan! TVI! Så nu säljer jag han antar det finns massor med brudar som vill ha han nu när jag har tröttnat. Endast 50 kronor, För pengarna skall jag köpa ett packet cigg istället, Röker hellre än att lyssna på den fisken!
Att jag snart flyttar till småbruk och kan börja renovera "älsklingen"
Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
att jag är äntligen klar med att vara med i inspelningen av småstadslivs nya film:tillbaka till holmsveden.att vara fotbolls spelare är verkligen inget för mej haha
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Jag vet inte riktigt vad dom tänkte på när det designades där.
I en kabelkanal är ju en grov kabel dragen ihop med spolarslangen, den grova kabeln var av och hade smält sista biten och bränt hål på spolarslangen.
Och vad brinner bra? jo spolarvätska.
Hehe, inte heller så smart Tyvärr har bmw tappat en del av kvalité och driftsäkerhet de senaste 10 åren
Idag är man glad för att man tog en veckas semester och att man äntligen hittat en fin Mustang Så nu passar man på att köra och njuta