3522
Sök

Vad gör dig glad just nu?

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
14 februari 2014
Trådstartare
XL-Dempa skrev:
Fick du en trevlig sommar då? big_smile

alain skrev:
Det finns en tråd där det handlar om vad gör dig förbannad just nu där man kan släppa det tråkigast, jag tänker vända om pannkaka och fråga vad gör dig glad just nu? Det som har hänt/händer ska hända, allt positivt.
Jag börjar med:
Att jag ska sätta i gång med båten, beställde nya stolar, serva B20 inombord motorn, bytta toalett, propellern, kapell och sjösätta den så att man kan ha trevligt under sommar.

Jo då, sommar var trevlig, sedan dess hann jag att byta båt, nu har jag en Nimbus med dieselmotor.
Jag ser att du gillar min signatur. wink

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/600/s7xm.jpg
Senast redigerat av alain (15 februari 2014)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

237 Inlägg
14 februari 2014
PETROLHEAD skrev:
Att jag på torsdag får anställning på företaget jag varit "uthyrd" till sen maj!

Way to go! Bemanning tidigare eller?
Fick också för någon månad sedan anställning på ett företag där jag tidigare jobbat via bemanningsföretag smile

1 513 Inlägg
29 mars 2014
Jänkejärn, Porschar och sporthojar som drar förbi på bakhjulet, säkra vårtecken om något smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

825 Inlägg
29 mars 2014
trubbelturbo skrev:
Jänkejärn, Porschar och sporthojar som drar förbi på bakhjulet, säkra vårtecken om något smile

Sett Porschar och en hel del mc idag med smile

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

#GoodToBeBad
856 Inlägg
29 mars 2014
Earth Hour gör mig glad just nu.

Just nu har jag alla lampor i lägenheten tända, micron igång, ugnen igång, dammsugaren igång, mobilen på laddning, byggfläkten igång på balkongen med dörren vidöppen, kaffen e påsatt samtidigt som jag sitter på tomgång i bilen på parkeringen och älskar alla miljömiffon.. smile

Evildan
29 mars 2014
trubbelturbo skrev:

Dylika sporthojsåkare är bra, behövs alltid färska organ till landstinget för folk som önskar leva eller bara behöver en ny hornhinna big_smile

Rumpmas
3 860 Inlägg
30 mars 2014
Squidspeed skrev:
Earth Hour gör mig glad just nu.

Just nu har jag alla lampor i lägenheten tända, micron igång, ugnen igång, dammsugaren igång, mobilen på laddning, byggfläkten igång på balkongen med dörren vidöppen, kaffen e påsatt samtidigt som jag sitter på tomgång i bilen på parkeringen och älskar alla miljömiffon.. smile

Jäkla fjanterier är vad det är smile
Folk släcker lampan en timme och känner sig så där härligt duktiga som bara en radhussvensson kan, för att kunna berätta på jobbet på måndag att de naturligtvis har känt på hur det var att leva på 1800-talet. Det var en rejäl prövning, men de överlevde hela timmen och berättar det gärna för alla som vill lyssna (och de som inte vill).
Efteråt kompenserades det naturligtvis med fulodlade micropopcorn som transporterats med bunkeroljedriven båt från besprutade majsfält i Amerikat, samtidigt som man minns vinterns Thailandssemester och masar sig ut och slänger i motorvärmaren så att man ska slippa frysa under den två kilometer långa bilresan till jobbet på måndag morgon.
Men visst, släck ett par glödlampor en timme så blir allting bra...

Fan, var tvungen att åka ner till jobbet under Earth hour, höll på att köra på folk. De hade släckt gatubelysningen, och reflexer (eller sunt förnuft) är verkligen inte vanligt här.

Ja ä int' bitter tongue
Senast redigerat av Andromeda (30 mars 2014)

#GoodToBeBad
856 Inlägg
30 mars 2014
Fin! smile

7 432 Inlägg
31 mars 2014
Squidspeed skrev:
Fin! smile

joo med allt skit som jag just nu har runt mina bilar känns det jättebra,, är en SanktBernard smile

618 Inlägg
31 mars 2014
Är glad att poleringssäsongen drar igång nu!! Lite påfyllning av lagret så är det dags att köra igång! Kommer komma upp en tråd med våra jobb senare smile

Bl.a 25 liter degreaser pro, clay och massa trissor, samt lite penslar och borstar så vi har dubbla uppsättningar!

Jippie!

1 412 Inlägg
31 mars 2014

Härlig! Hundar är trevliga. smile

137 Inlägg
31 mars 2014
Att det va stuvade makaroner och köttbullar på värdshuset intill jobbet big_smile

German Engineering
9 083 Inlägg
1 april 2014
Vintern är slut, äntligen smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
5 april 2014
Att jag äntligen har riktiga borrspån på verkstadsgolvet, från min nyinförskaffade pelarborr, modell 70-tal.

"My drinkingteam has a racingproblem"

Evildan
5 april 2014
REG-SKYLTEN skrev:
Att jag äntligen har riktiga borrspån på verkstadsgolvet, från min nyinförskaffade pelarborr, modell 70-tal.

Trefligt, alltid kul med "nya" leksaker.

Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
5 april 2014
Evildan skrev:
REG-SKYLTEN skrev:

Är barnsligt glad över den faktiskt! big_smile

"My drinkingteam has a racingproblem"

Evildan
5 april 2014
REG-SKYLTEN skrev:
Evildan skrev:
REG-SKYLTEN skrev:

Är barnsligt glad över den faktiskt! big_smile

Allt du äger har det inom en snar framtid uppstått oförklarliga hål uti.
Den känslan är rolig. Grattis.

Sök