3089
Sök

Angående sammåkning från örebro till västerås nu på lördag. OBS ny tid

Unknown Örebro
291 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Tänkte bara höra om det fanns fler från örebro trakten som är sugen på att åka till västerås på lördag. tänkte mig en samling runt 1940 vid plantagen om det låter bra?? kom gärna med förslag och så:D

pratade lite med jesper igår och han tyckte vi skulle åka lte senare så man kommer in när alla redan kommit så: tycker själv det låter bra. kan ju sammlas runt 20 i åtta och sen får man väl se när vi drar iväg...låter det bra??
Senast redigerat av _Dalle_ (7 maj 2009)

Trucker
2 710 Inlägg
4 maj 2009
ska ni träffas i vivalla yikes tongue haha skoja :p

Fart missbrukare

157 Inlägg
4 maj 2009
_Dalle_ skrev:
Tänkte bara höra om det fanns fler från örebro trakten som är sugen på att åka till västerås på lördag. tänkte mig en samling runt 1900 vid plantagen om det låter bra?? kom gärna med förslag och så:D

Ska du inte på X40 träff på Lunda ,lagom att stanna i Västerås på vägen hem /Peter

Unknown_Orebro
5 maj 2009
Jag är fan på alltså!! Tar Mazdan och snurrar till Plantagen kl 19.... Tjo

132 Inlägg
6 maj 2009
Det är klart vi styr upp detta bra! västerås it is!

Gonzo kille
107 Inlägg
6 maj 2009
Ska med stor sannolikhet dit, men vet inte om jag åker innan er, annars åker jag såklart med er smile

Unknown Örebro
291 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
fan finns det inte fler från örebro som ska dit??

615 Inlägg
6 maj 2009
_Dalle_ skrev:
fan finns det inte fler från örebro som ska dit??

Blir nog att jag får åka gula faran dit om det blir någe xD

Let's stance!

296 Inlägg
6 maj 2009
Är lite sugen men bränslebudgeten kommer överskridas rejält den här månaden och det är långt kvar innan nästa lön kommer... neutral Hmm, på någe sätt ska det väl gå. Roligare att åka egen bil än att åka med andra men det alternativet finns ju såklart...

Ett ytterligare alternativ är att ligga i 80 på motorvägen för att det ska gå snålt, men hur kul är det? smile

615 Inlägg
6 maj 2009
taway skrev:
Är lite sugen men bränslebudgeten kommer överskridas rejält den här månaden och det är långt kvar innan nästa lön kommer... neutral Hmm, på någe sätt ska det väl gå. Roligare att åka egen bil än att åka med andra men det alternativet finns ju såklart...

Ett ytterligare alternativ är att ligga i 80 på motorvägen för att det ska gå snålt, men hur kul är det? smile

Då kan vi åka karavan tsm du och jag, för jag kommer förmodligen köra min hypervassa 64hk diesel-Polo lol

Let's stance!

Gonzo kille
107 Inlägg
6 maj 2009
taway skrev:

Vi kan åka hand i hand? wink
Lutar åt att jag åker tidigare på förmiddagen. Så ni får klara er utan mig smile

296 Inlägg
6 maj 2009
SNL skrev:
Då kan vi åka karavan tsm du och jag, för jag kommer förmodligen köra min hypervassa 64hk diesel-Polo lol

cool

captain-morgan skrev:
Vi kan åka hand i hand? wink
Lutar åt att jag åker tidigare på förmiddagen. Så ni får klara er utan mig smile

Ja det är ju möjligt då jag sitter på fel sida smile Riktigt så tidigt kommer jag däremot inte kunna åka...

Unknown Örebro
291 Inlägg
Unknown_Orebro
7 maj 2009
_Dalle_ skrev:
Tänkte bara höra om det fanns fler från örebro trakten som är sugen på att åka till västerås på lördag. tänkte mig en samling runt 1940 vid plantagen om det låter bra?? kom gärna med förslag och så:D

pratade lite med jesper igår och han tyckte vi skulle åka lte senare så man kommer in när alla redan kommit så: tycker själv det låter bra. kan ju sammlas runt 20 i åtta och sen får man väl se när vi drar iväg...låter det bra??

Har ni tänkt på att det troligen blir jävligt mycket bilar och besökare? Jag vet ju hur det kan bli när alla ska in där samtidigt jävligt körigt finns det risk för. Jag tror att jag åker redan kl 19 för att slippa all trängsel. Tjo

296 Inlägg
7 maj 2009
Woodpecker skrev:
Har ni tänkt på att det troligen blir jävligt mycket bilar och besökare? Jag vet ju hur det kan bli när alla ska in där samtidigt jävligt körigt finns det risk för. Jag tror att jag åker redan kl 19 för att slippa all trängsel. Tjo

Tänkte på det jag med. Däremot har IKEA öppet till 20 så det är nog ingen större vits med att vara där redan 19. Är nog bra att sikta på att vara där strax före 20.

Jag rullar med stil
344 Inlägg
7 maj 2009
jag ska dit...  Unknown Örebro kan ju stå lite ihop... göra lite reklam för kubben

475 Inlägg
7 maj 2009
Jag kommer.. Västerås är Mycket trevligt ställe.. senaste gången jag åkte med ett "gäng" ifrån örebro
så tog det 35-40 min  =0)  kan vi ta det lite mer soft denna gång ?

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

615 Inlägg
7 maj 2009
attackhamster skrev:
Jag kommer.. Västerås är Mycket trevligt ställe.. senaste gången jag åkte med ett "gäng" ifrån örebro
så tog det 35-40 min  =0)  kan vi ta det lite mer soft denna gång ?

Ni måste ha stannat och fikat väldigt många gånger då? :S
Senast redigerat av SNL (7 maj 2009)

Let's stance!

Unknown_Orebro
8 maj 2009
taway skrev:
Woodpecker skrev:

Tänkte på det jag med. Däremot har IKEA öppet till 20 så det är nog ingen större vits med att vara där redan 19. Är nog bra att sikta på att vara där strax före 20.

Sant men om man åker 19 nånting är man ju inte där förens ca 19.30. Jaja alla åker när dem vill jag sticker 19 iallafall vi syns där..

296 Inlägg
8 maj 2009
Woodpecker skrev:
taway skrev:
Woodpecker skrev:

Sant men om man åker 19 nånting är man ju inte där förens ca 19.30. Jaja alla åker när dem vill jag sticker 19 iallafall vi syns där..

Sa vi inte nyss att vi skulle ta ett lite lugnare tempo? Västerås på 30 min är väl inte så jättelugnt? smile

Sök