3550
Sök

Epa raggare

247 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
är de bara jag som tycker att de är eller har varit förmycket epa raggare på garaget jag vet om 2 st men lär finas fler

:):) 740:):)

26 Inlägg
5 maj 2009
ja det finns en hel del

Reservdansk
6 271 Inlägg
5 maj 2009
740Glt16valve skrev:
är de bara jag som tycker att de är eller har varit förmycket epa raggare på garaget jag vet om 2 st men lär finas fler

Så du tycker 2 epa-raggare på 105 000 personer är mycket? wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

247 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
TurbOla skrev:
740Glt16valve skrev:

Så du tycker 2 epa-raggare på 105 000 personer är mycket? wink

haha aa tongue men dom är jobbiga wink

:):) 740:):)

Administratör
11 911 Inlägg
5 maj 2009
Rapportera eventuella otillåtna fordon. Det är inte svårare än så.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

OEM <3
6 957 Inlägg
5 maj 2009
Jo, det har börjat bli väldigt mkt yngre folk här.
En del kan ju faktiskt sin sak men många man sett bara sitter och är "tangentbordsduktiga"

Borde inte skriva detta men...införa 18-årsgräns på Garaget?

OEM <3

908 Inlägg
5 maj 2009
Bjork skrev:
En del kan ju faktiskt sin sak men många man sett bara sitter och är "tangentbordsduktiga"

det är ju 18-års gräns..

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 maj 2009
Beckstroem skrev:
Bjork skrev:

det är ju 18-års gräns..

Nej, det är bara starkt rekommenderat att man är arton år eller mer.

Dvs man får regga sig även om man är yngre men man måste sköta sig och vara seriös.

EDIT: Saxat ifrån reglerna:

"• Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig."
Senast redigerat av TBOC_Razor (5 maj 2009)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

7 100 Inlägg
5 maj 2009
jag har då inte märkt av nåt iaf........

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Jävel
2 018 Inlägg
5 maj 2009
eparaggare, och? jag har ju bil oxå som jag håller på med?. Bara för att jag råkat kört epatraktor så är jag en kass bilkunnare?

You got to risk it, to get the biscuit :)

908 Inlägg
5 maj 2009
Plankpojk skrev:
eparaggare, och? jag har ju bil oxå som jag håller på med?. Bara för att jag råkat kört epatraktor så är jag en kass bilkunnare?

jag tror de menar typ 16 åringar som tycker de kan allt bara för de har en epa och egentligen inte vet va de snackar om.. och skriver en massa felande inlägg och onödiga forumstrådar.. har jag fel ?
Senast redigerat av Beckstroem (5 maj 2009)

Makaronborrare
993 Inlägg
5 maj 2009
Så länge dom sköter sig och inte lägger upp sina epa traktorer här så stör det väl ingen.

Jävel
2 018 Inlägg
5 maj 2009
kan mycket väl vara så:), jag försöker hålla låg profil när jag är okunnig..

CNC operatör
280 Inlägg
5 maj 2009
Bjork skrev:

Jag är 17år, har bilder hemma när jag var 7år och hjälpte till och riva ut motorn på en cheva impala..
haft för många bilar och skruvar dagligen, går även fordonsutbildning och utbildar vid sidan av till rallymekaniker.. är det då synd att jag får vara medlem här? det finns nog fan folk som är över 18 och inte alls har lika starkt intresse som jag!
Mvh mattis

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

Jävel
2 018 Inlägg
5 maj 2009
MHperformance skrev:
Bjork skrev:

Jag är 17år, har bilder hemma när jag var 7år och hjälpte till och riva ut motorn på en cheva impala..
haft för många bilar och skruvar dagligen, går även fordonsutbildning och utbildar vid sidan av till rallymekaniker.. är det då synd att jag får vara medlem här? det finns nog fan folk som är över 18 och inte alls har lika starkt intresse som jag!
Mvh mattis

Samma här, går på motorsportsgymnaiset och jobbar i Chevrolets Stcc team, bara för att jag kört epa och är under 18 är jag inte kunnig?

jag vet att mycket folk som snackar skit här, men de finns dom som är över 18 också kan jag lova smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 maj 2009
MHperformance skrev:
Bjork skrev:

Mvh mattis

Som jag sa innan, det är helt ok att vara medlem även om man är under arton *om* man sköter sig och visar att man verkligen har ett genuint bilintresse.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Jävel
2 018 Inlägg
5 maj 2009
TBOC_Razor skrev:
MHperformance skrev:
Bjork skrev:

Mvh mattis

Som jag sa innan, det är helt ok att vara medlem även om man är under arton *om* man sköter sig och visar att man verkligen har ett genuint bilintresse.

håller me smile

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
5 maj 2009
Ingen 18års gräns... det finns inget som säger att man inte är intresserad redan innan man är i "moppeålder"
jag vet inte varför men tydligen så blir man allsmäktig om man är över 18 och reggad på garaget... man får liksom automatiskt stänga ute vissa grupper.. trotts att man faktiskt oftast kan mindre om bilar än dem man försöker få bort.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Nattarbetare
137 Inlägg
5 maj 2009
Om ni inte gillar oss under 18, "epa-raggare" och "moppepojkar" kalla oss va ni vill. Men Garaget är väl inte bara för BILAR eller? "Sveriges Största community för Motorentusiaster" Någon som kör epa/a-traktor kan väll vara motorentusiast? Eller är jag ute å cyklar?

neckwomen_88
5 maj 2009
Så länge inte folk gör nån skada. låt dom hållas smile

Sök