följande bilar har jag kört på crusingar genom åren kommer att presentera vad för bil och publikens reaktioner(sllumpad tidsordning skriver eftersom jag kommer ihåg samt många av bilarna har inte varit mina utan jag har bara varit chaffis )
daf 66 remjohan uppskattat av många äldre som kom fram och prata samt vissa tjejer tyckte den var gullig
bmw 535 e28 se mina gamla fordon för stuk mm gillades av dom flesta i 15-25 årsåldern pga jag gillar att gasa
bmw 518 e12 uppskattat av äldre herrar som tyckte det var kul se en sån som grannen hade
samt uppskattat av 15-25 för jag brände gummi
opel manta A-72 tummen upp av dom flesta
t-23 hotrod tummen upp smt många kommer fram och pratar
renault r10 major -66 överlägset den mest uppskattade och mest kommenterade bil jag haft på en crusing enda bil för under 10k som jag haft som folk kutat fram och stoppat för att titta på medans dom vinkat förbi både mustang och 40tals ford i mycket bra skick
volvo amazon kombi uppskattad och helt oki crusingbil
volvo 745 big nono ingen kollar mer än irriterat ( om man inte burnar förståss då får man 15-20 åringar i flock
chevy van i bra skick många tittar och många fulla vänner får man bak i skåpet
chevy van i dåligt skick lika många tittar men med en annan blick och minst lika många men endå fullare nya vänner bak i skåpet
buick elektra bigblock 455 i riktigt risigt pilsnerskick många tittar å tycker synd om bilen
vw scirocco bra respons av publiken och många vill rejsa vid rödljusen
elcamino helt klart uppskattat men dåligt med platsför polare
rosa bubbla skärmbreddad , många tittar många kommentarer och en gratis kostym till min kompis (en rosa kostym)
det var dom jag kom på just nu iaf