Fet_intercooler skrev:Ingen bild på min:( Fina bilder iaf.
Elda skrev:en fråga.. hur lång är du?
Elda skrev:Falaffel skrev:Elda skrev:en fråga.. hur lång är du? Hehe, om du menar bilden över parkeringen så funkar utfällt stativ mkt bra jag suftade på att alla bilder var högst i midjehöjd sen en bild över parkeringen fina bilder annars.
Falaffel skrev:Elda skrev:en fråga.. hur lång är du? Hehe, om du menar bilden över parkeringen så funkar utfällt stativ mkt bra
taway skrev:Falaffel skrev:Elda skrev:en fråga.. hur lång är du? Hehe, om du menar bilden över parkeringen så funkar utfällt stativ mkt bra Jag tycker det ser ut som ca 80cm eller så har du stått på knä framför alla bilarna Fina bilder annars!
Freddeponken skrev:Å fina bilder och kul att du prickade min bil med din kamera också=) plus i kanten för det falaffel=)
BMWgrabben skrev:Min är inte heller med. men jag sjävl syns i bakgrunden på den vita bilen. blå jacka Fina bilder
me_like_golf skrev:Riktigt bra bilder! Jag gillar att bilderna är tagna från lägre höjd! Tummen upp!
BMWgrabben skrev:Min är inte heller med. men jag sjävl syns i bakgrunden på den vita bilen. blå jacka
BMWgrabben skrev:BMWgrabben skrev:Min är inte heller med. men jag sjävl syns i bakgrunden på den vita bilen. blå jacka Fina bilder