2471
Sök

Vill fixa bilens utseände lite grann! Vad säger ni? Tipsa gärna !! BMW 735 e32 90a..

46 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
Tjenare. Rubriken säger egentligen allting. Jag vill göra någonting åt min utsida på bilen. Visste den är snygg och stilren originalt men den känns ändå lite tråkig.

Jag har letat en heldel efter tex kjol paket och annat men hittar i stort sätt ingenting. Är de att köpa till mindre modell och bygga om själv som gäller eller?

Vinge hur ligger de till med de. Skulle gärna vilja köpa någon vinge som gör den lite mer fräsig wink haha

Avgasrör är på gång och även om lackering av fälgar. Skall bli svarta eller helvita vet ej ännu.

Tona rutor har ja egentligen varken ork till att göra själv eller pengar att lägga ut så någon annan skall göra det..

Snälla bara ÖS IN TIPS..

MVH BMW ÄLSKARE

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
11 maj 2009
Stora fälgar, tonade rutor, klarglas och toksänkning smile less is more!
Senast redigerat av laazy (11 maj 2009)

248 Inlägg
Makaronborrare
993 Inlägg
11 maj 2009
En rejäl sänkning och stora fälgar är fullt tillräckligt på en sån Bmw.
Vinge passar sig inte på en sån gammal glidare smile

FreddeK
11 maj 2009
du,  förstör den inte med kjolpaket och skit! feta fälgar...gärna split...en sänkning och vita glas! Less is more!
Senast redigerat av Freddeponken (11 maj 2009)

46 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
Freddeponken skrev:
du förstör den inte med kjolpaket och skit! feta fälgar...gärna split...en sänkning och vita glas! Less is more!

Det är va ja anser med! VIll igentligen inte ha kjolpaket. Men vill göra den lite fet. Skall börja leta fälgar direkt ;D

Team Kränghäng
657 Inlägg
11 maj 2009
20" chrome fälgar, vita blinkers och släppa ner den så den vilar på underredet..!

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Filkörning?
852 Inlägg
11 maj 2009
Freddeponken skrev:
du förstör den inte med kjolpaket och skit! feta fälgar...gärna split...en sänkning och vita glas! Less is more!

FreddeK
11 maj 2009
frosth__ skrev:
20" chrome fälgar, vita blinkers och släppa ner den så den vilar på underredet..!

nej förfan inte krom! krom ser taffligt och billigt ut!

JDM fanatisk!
34 Inlägg
12 maj 2009
Big and black rimzzzz, böttsänkt och heltonat!  PERFEKT!   

Uttrycker "Less is more" förstår jag inte riktigt. men jag tror jag håller med smile

Kör i vind!

46 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
c_R skrev:
Big and black rimzzzz, böttsänkt och heltonat!  PERFEKT!   

Uttrycker "Less is more" förstår jag inte riktigt. men jag tror jag håller med smile

Kör i vind!

Någon som har tips på några snygga 18 tummare svarta till bmw e32? Eller några som helt enkelt passar!

12 086 Inlägg
13 maj 2009
Du kan ju skaffa 740/750 front till en början.

2 751 Inlägg
13 maj 2009
Inget plast på en sån bil FFS

Who Djaa bless no man curse

Sök