2226
Sök

Dubbla utblås till Saaben?

1 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Tänkte skaffa dubbla utblås till bilen min. Men har inte sätt värst många 9-3or med sånt.

Tror ni det kan bli snyggt? Lite osäker själv faktiskt. Dumt och lägga närmre 8tusen och inte bli nöjd.
Men lite smakråd skadar ju aldrig smile

Kanske ska vara tydligare..  Menar 2pipor, en på vardera sida och inte 2+2.. smile
Senast redigerat av Kr3w (12 maj 2009)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
12 maj 2009
Så --OO-------- eller så --O------O--  ??

För två pipor bredvid varandra ser bara konstigt ut men ett på var sida blir snyggt, speciellt på NG9-3.

Finns ju hur många somhelst med dubbla blås här på garaget, kan ingen utantill men jag har sett minst ett tjugotal olika här på g.org.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
12 maj 2009
Kolla tex in bjorks bil, den är likadan som din och har dubbla blås.

Sök även på 9-3 -03-09 så bör du ju kunna rota fram ett par till.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

OEM <3
6 957 Inlägg
12 maj 2009
TBOC_Razor skrev:
Kolla tex in bjorks bil, den är likadan som din och har dubbla blås.

Sök även på 9-3 -03-09 så bör du ju kunna rota fram ett par till.

De gör han rätt i wink

Du menar att du vill skaffa ett s.k. Twinpipe..de står högt upp på många Saabägares listor.

Men en fråga..8000??mad ska du ha ett i Titan? tongue

De finns ju att köpa kit för 5800kr hos t.ex. JT, mitt är ett original V6 Aero system
med borttagen främre burk och det låter väääldigt gott smile Kör man lugnt i 90-100 så
märker man inte ens av det, perfekt smile

Vet inte om V6.ans passar på 03:a dock, har du 54L eller 58L tank?

mvh

OEM <3

Sök