Woho!
Idag kom mitt största paket till bilen iaf! Min bakspoiler!
DHL ringde igår och sa att dom hade fått in ett paket och frågade lite om vart dom skulle ställa det osv. Jag sa att jag inte va hemma och kunde inte ta mig hem heller.
Så ringde chaffisen idag och frågar om det går att köra någon bakväg till mig, för han får visst inte köra på min gata med lastbilen, så berätta han att han hade fått böter föra några veckorsedan. Jaha, tänkte jag, vad fan ska man göra nu då? så jag frågade han om han visste var systemet ligger, då svara han, där borta vid blomster affären och tindra va? Korrekt sa jag, du kan ställa det på laskajen bakom systemet, min syster har tindra butiken, ringde och kollade med syrran så det var okej först! och nemas problemas.
Syrran skrev under lappen så berätta hon sen att chaffisen hade frågat vad fan de var där i det stora paketet, det vägde ju för fan inget! Syrran visste inte heller!
Stort fin paket! Så mobba hon mig för jag kör en Ford Ka (HAHAHA) som vinterbil och skulle aldrig få in det stora paketet i bilen..
Massa bubbelplast fick jag också! Och detta är kanske hälften..*mumma*Hum.. Vad är detta för företag? dom som har tillverkat min spoiler.
Vad är detta för företag?