dom flesta har väl semester då när action meet är så knaske finns en kamping där någon stanns om vi kunde träffas dagen innan och glida lite grilla och kanske ta en öl el 2 hahha:)
dom flesta har väl semester då när action meet är så knaske finns en kamping där någon stanns om vi kunde träffas dagen innan och glida lite grilla och kanske ta en öl el 2 hahha:)
Det var det NismoR och jag pratade om bland annat. Träffas dagen innan och grilla och ha trevligt.
Vore fint som fan de! Hoppas bara jag hinner få ut bilen igen, måste ju rega Sen åker ja te usa i tre veckor på semestern.. Så jag har knapert med tid nu..
Jag har nu fått svar från Bilsport. Vi har fått klartecken att ha en klubbparkering på Action Meet. Nu vill jag veta vilka det är som kommer att komma. OBS!! jag kommer skicka PM till samtliga på Garaget som har S15.
Så bilarna kommer stå ihop på utställningsområdet? För tänkte få tummen ur å testa på bana Får nog lugna mig med att testa drifta till nästa säsong, vill känna bilen till 100% först Får semester på torsdagen så kan tyvärr inte träffas dagen innan.
Dött här i tråden! Vilken tid är alla där på fredag? Jag är nog tyvärr inte där för än vid sex sju på fredagen, sen vilken del av campingen tar alla? Hade vart nice om alla stod ihop där med Tänkte stå på den lite lugnare delen i och med att tanken var att man skulle köra på lördagen.
Träffen blir av som planerat dock så måste jag avvika på fredagen. Har dykt upp ett problem som jag måste ta tag i. Så jag kommer endast vara där på fredagen. Så ni som vet med er att ni även kommer vara där på lördagen hör av er till mig.