Ingen smygreklam, jag hostar alla bilder där då vi var där på uppdrag för dom. Tidigare har det vart Motorzon som var uppdragsgivare coh som jag hostade bilderna på...
När jag fotar för mig själv så hamnar dom ofta på photobucket Rätt enkelt, som fotograf måste man överleva oxå
Hoppas att du fattar, reklamen är att Gatbilar har alla 191 bilder, kunde ha vart någon annan ... Blir helt enkelt den som betalar
Alex_M skrev:
schysst att du fick en bild på ivars Vita E30 touring
Finns fler på Gatbilar, jag ville inte lägga upp alla 191 bilder här.
Bra bilder och mycket action i dom. Snyggt! Va snabb du är. Själv har för många bilder för hinna få upp bilder samma dag. Det kommer ta några dagar att få upp dom. Trevligt att pratas vid...
Bra bilder och mycket action i dom. Snyggt! Va snabb du är. Själv har för många bilder för hinna få upp bilder samma dag. Det kommer ta några dagar att få upp dom. Trevligt att pratas vid...
Tack Peter !! Riktigt trevligt att träffa dig & Pinglan irl. Jag ska erkänna att 100 av de 191 bilderna redigerades i bilen på vägen hem när gubben körde Så jag fuskade lite ... resten redigerade jag under Eurovision
DusanMandick skrev:
väldigt fina bilder körde du nåt me subarun ?
Tackar Nope, igår var det 100% fotografering som stod på schemat ...
terazzi skrev:
Sweeet som alltid
Tack, blir alltid lika gla att höra att bilderna uppskattas