Det förklarar överflödet av pimpade bilar på brostugan i onsdags förra veckan..
Var nere på jobb och bodde på scandic bromma, ångrar lite i efterhand att jag inte stannade och gick och kikade lite, men tog en smygsväng förbi med firmabilen och fick se ett par fina bilar iallafall
Var även nere igår och idag, synd vi vart klar och åkte hem till sundsvall vid fyra idag, annars hade man kikat förbi ikväll
Senast redigerat av _Glenne_ (14 augusti 2013)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Det var trångt och finns inte plats för alla som är där. vi åkte direkt efter när vi kom.. ingen ide vara där... hoppas ni får ordna stor plats inte motande trafik...
Photographers are violent people. First they frame you, then they shoot you, then they hang you on the wall and just stare at you . http://www.draken.me/
Det var ju toppen! Tog en hel del bilder, dock med iPhone 4 så kvaliten är lite si och så.
Hur är det nu. Blir folk snea om jag sätter upp bilder här utan att sudda plåtarna? Jag själv bryr mig inte om sånt men vissa kan tycka att det är inte ok.
Det var ju toppen! Tog en hel del bilder, dock med iPhone 4 så kvaliten är lite si och så.
Hur är det nu. Blir folk snea om jag sätter upp bilder här utan att sudda plåtarna? Jag själv bryr mig inte om sånt men vissa kan tycka att det är inte ok.