En här. Dock gjorde det inte så mycket då jag ändå planerade att sluta och utbilda mig till billackerare istället. Förhoppningsvis ser det lite ljusare ut på arbetsmarknaden när utbildningen är klar
Senast redigerat av IceEyes (22 maj 2009)
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
får jobba som en gnu för de är så mycket att göra, har inte mräkt någon nergång direkt. (jobbar som elektriker och tekniker för villavärme/kyla samt lite rör) energieffektivisering är nyckeln till att få jobb
tyvärr är det många som drabbar av det men idag kronan börja stabiliserar sig, får hoppas att Sverige kommer snart på fötterna igen. Titta på den länk, om man söker, man hitta. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124013
Senast redigerat av alain (22 maj 2009)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
mee too:) Jag har dock fått nytt jobb från det jag slutar på fabriken
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Dvs hade fått en ny anställning efter att den sen länge planerade uppsägningen om inte krisen hade slagit till. Fint läge att dra på sig lite studielån istället.
Blev arbetslös i slutet av december, fick ett extra jobb i början på januari. I februari/mars hade minst 30 timmar/vecka. Nu har jag mellan 40 och 60 samt att jag kan byta jobb imorgon om jag vill det.
Ja man borde nog ha utbildat sig till nått vettigt och inte ställt sig på volvo å jobbat.. gött för alla er som har jobben kvar.. fan va rastlös man är hemma