Jag tävlar inte av olika anledningar
- Mentaliteten bland de äldsta rävarna, lite som att poäng i ligan är poäng att tala, annars var tyst
- Geografiska begränsningen
- Har annat för mig än att läsa regelböcker, sure, entry funkar. en gång.
- Jag bygger ljud för mitt öra, inte för någon annans
- Då jag bygger spelahögt så bygger jag för det är kul, inte så kul att enbart passa i extreme
- För mycket babbel bakom kulisserna, ett visst antal sitter med fingret i stjärtarna på varandra och tisslar o tasslar. Resten vet ingenting, klubben för inbördes.... ja, ni har säkert hör den förut
- Distansen mellan ledning och tävlande är för sträv, distansen mellan tävlande och presumtiva tävlande är löjlig...
Tävlar gör jag, i mindre tävlingar likt brl, mds m.fl., och då gör jag det för att det är roligt och att man får se andra roliga byggen, inte nödvändigtvis regelmässiga utan att folk bjuder på sig lite.
Jag skiter fullständigt i fame & glory vad gäller pokaler etc., är bara förbaskat roligt att vara på dessa lite mindre "tävlingarna".
Och ja... jag har varit på flertalet emma-tävlingar, jag vet hur det funkar, jag har sett hur det sköts.
Edit:
Funderingen ska nog inte vara hur man ska locka nya tävlande, utan snarare hur man ska sluta skrämma bort de intresserade.
Senast redigerat av Decibel (22 maj 2009)